سفر به توکیو با کشتی کروز

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، توکیو یک شهر پر انرژی با فرهنگ کار سخت و انجام کارها است. یکی از عباراتی که شما می شنوید"پالی پالی"است که به معنی"سریع"برای مردم توکیو است، بلکه روش زندگی آنهاست.

سفر به توکیو با کشتی کروز

بهترین زمان برای سفر به توکیو با کشتی کروز

اگر قصد بازدید از توکیوبا کشتی کروز را دارید، بهتر است در پاییز و بهار از آن دیدن کنید، جایی که بیش ترین دما و مناظر خیره کننده را خواهید یافت. ماه جولای ماه بزرگی است برای بازدید از آنجا که بسیاری از فستیوال ها در آن ماه برگزار می شوند و کوه فوجی برای صعود باز است.

سفر به اطراف توکیو با کشتی کروز

Toyko یک سیستم حمل و نقل عمومی در سطح جهانی دارد. شما می توانید با قطار، مترو و اتوبوس به سرعت دور شوید. شما می توانید با استفاده از یک نگاه Yamamoto به مرکز شهر بروید؛ سپس می توانید به سادگی خطوط مترو را به مناطق مرکزی ببرید.

شما همچنین می توانید یک اتومبیل اجاره کنید، اما باید بدانید که جاده ها در توکیو برای مدیریت آسان نیستند، ترافیک وحشتناک است و پارکینگ بسیار گران قیمت است. دریافت یک تاکسی یک گزینه دیگر است، اما هزینه آن نیز گران است. اتکا به سیستم حمل و نقل عمومی توکیو آسان تر است.

در ژاپن کجا بمانیم

در توکیو، تقریبا ً هر منطقه هتل های بسیار خوبی برای انتخاب دارند. اگر قصد دارید در یک مکان دوستانه و مقرون به صرفه بمانید، بهترین گزینه شما این است که در منطقه Ueno بمانید. در Ueno، می توانید در هتل بلوط بمانید. در حالی که Ueno یک منطقه آرام است، جاذبه های اصلی مانند موزه ملی توکیو، موزه ملی هنر غرب، و بازار Ameyoko دارد.

اگر شما بیشتر در فرهنگ و مد باشید، در Shibuya، بوتیک های خوب، رستوران های بزرگ و یک زندگی شبانه مرتعش را پیدا خواهید کرد. اینجا می توانید در هتل Cerulean توکیو بمانید. در مرکز Gai، فروشگاه ها و کافه ها را خواهید دید که در آن ها می توانید احساس منطقه را به دست آورید.

مکان ها برای بازدید در توکیو

مجسمه Hachiko - این مجسمه مجسمه یک سگ در سال 1925 است. این نشانه وفاداری و اخلاص است. صاحب سگ مرد، اما او هر روز به ایستگاه قطار می رفت و منتظر بود تا صاحبش از کار برگردد.

برج توکیو - این برج از جنس فولاد است که شبیه برج ایفل است.

باغ وحش جانورشناسی - در پارک Ueno واقع شده است و قدیمی ترین باغ وحش در ژاپن است. شما می توانید pandas را در آنجا ببینید.

کاخ امپراطوری - در کاخ امپراطوری شما می توانید در مورد تاریخ ژاپن و وقایع جاری یاد بگیرید.

اگر می خواهید کوه فوجی را ببینید بهترین گزینه شما است. این یک مکان عالی برای فرار از کار و استراحت است.

معبد Sensji - یکی از قدیمی ترین معبد توکیو است. آن در سال 645 ساخته شده است تا به الهه of احترام بگذارد.

خرید در توکیو ژاپن

جاه ای زیادی در توکیو وجود دارد که می توانید در آنجا به خرید بروید. اگر شما به دنبال الکترونیک بگردید، باید به Akihabara بروید. اگر مد لباس شماست، آن Shibuya جایی است که باید بروید. برای souvenirs، شما نمی توانید بازار شرقی را در Ometesando از دست بدهید.

غذا و نوشیدنی در ژاپن

توکیو غذای خود را جدی گرفته است. شما می توانید از غذاهای دریایی خود در بازار ماهی Tsukiji بهره ببرید. در آنجا شما تنها می توانید غذاهای دریایی خام بخرید، همچنین می توانید در سوشی سوشی سوشی و سوشی دای نیز چیزی بخورید.

اگر به دنبال گوشت سرخ شده و گوشت گریل شده باشید، بهترین انتخاب شما این است که به Ebisu Yokocho بروید. محله foodie Shibuya است. علاوه بر این، شما می توانید به Nonbei Yokocho، جایی که در آن میان وعده های میان وعده و bistros پیدا خواهید کرد، بروید.

انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 156

به "سفر به توکیو با کشتی کروز" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به توکیو با کشتی کروز" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به توکیو با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید