سنگاپور 10 میلیون دلار صرف فناوری های جدید شهری می نماید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دولت سنگاپور اعلام نموده میخواهد 10 میلیون دلار را ظرف سه سال آینده ظرف تامین بودجه اجرای طرح های فناورانه جدید شهری نماید تا این کشور هوشمندتر گردد.

سنگاپور 10 میلیون دلار صرف فناوری های جدید شهری می نماید

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، مهم ترین هدف اجرای این طرح مدیریت بهینه مصرف انرژی و صرفه جویی در این زمینه است.

بخشی از بودجه این طرح به شرکت های مختلف اختصاص می یابد تا آنها بتوانند راه چاره هایی خلاقانه ارائه دهند و بتوانند برای ساخت و ساز منازلی هوشمند برنامه ریزی نمایند.

در همین زمینه و به عنوان گام اول قراردادهایی با شرکت Ascendas-Singbridge Group (ASB) و بعضی شرکت های عمرانی منعقد شده تا طرح های فناوری محور را برای ساخت و سازهای آینده خود در نظر بگیرند.

استفاده از فناوری های پیشرفته مخابراتی و ارتباطی یکی دیگر از اجزای این طرح است که ارائه خدمات دیجیتال را سهولت بیشتری ممکن می نماید. اجرای این طرح ها هزینه های ساخت ساختمان های مختلف را نیز کاهش می دهد.

دولت سنگاپور سال قبل خاطرنشان کرد بودجه ای 1.75 میلیارد دلاری را به هوشمندسازی این کشور اختصاص می دهد تا سنگاپور برای انتقال به دنیای دیجیتال اماده گردد. این بودجه در حوزه هایی مانند تحلیل داده ها، اینترنت اشیا و زیرساخت های مخابراتی هزینه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 489

به "سنگاپور 10 میلیون دلار صرف فناوری های جدید شهری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور 10 میلیون دلار صرف فناوری های جدید شهری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید