سکون به 2 جشنواره خارجی می رود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه سکون به نویسندگی یوسف حاتمی کیا و کارگردانی مهدی برجیان برای نمایش در دو جشنواره خارجی پذیرفته گردیده است.

سکون به 2 جشنواره خارجی می رود

این فیلم کوتاه در بخش رسمی جشنواره فیلم سان اسکرین Sunscreen Film Festival West پذیرفته گردیده است که از 5 تا 7 اکتبر 2018 برگزار می گردد و سال جاری ششمین دوره این جشنواره است.

سکوت همچنین در بخش رسمی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و انیمیشن کینوفیلم منچستر پذیرفته گردیده است و یکم اکتبر در بخشی به نام فیلم ایرانی نمایش داده می گردد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه چیز طبق معمول در جریان است که تلفنی از معراج شهدا به مرتضی می گردد که ما پیکر همسر شهیدتون رو پیدا کردیم...

فرهاد قائمیان، ماریا تهرانچی، علی ثانی فر، نفیسه قدرتی، محبوبه شمس، مصطفی پروین، اون مور، صوفیا مهدی لی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل این فیلم کوتاه شامل کارگردان: مهدی برجیان، نویسنده: یوسف حاتمی کیا، مدیر تصویربرداری: محمد حدادی، صدابرداری و صداگذاری: محمدحسین ابراهیمی، تدوین: محمد تنکابنی، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، موسیقی: پیغام آزادی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی کریمی، مدیر فراوری: علی گلبهاران، مدیر تدارکات: سعید نوری و طراح پوستر: الیکا عبدالهی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 101

به "سکون به 2 جشنواره خارجی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکون به 2 جشنواره خارجی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید