سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره فجر اعلام شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سینماهای مردمی نمایش دهنده فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شدند. مردم می توانند بلیت فیلم های پذیرفته شده در جشنواره فجر را به صورت سری در تاریخی که برای پیش فروش اعلام می گردد خریداری نمایند یا زمان نمایش فیلم ها به گیشه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر مراجعه نموده و به صورت تک فیلم بلیت خریداری نمایند.

سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره فجر اعلام شدند

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر، سینماهای مردمی سی و هفتمین دوره این رویداد سینمایی را معرفی کرد. با توجه به این سال جاری اسم پردیس چارسو در میان سینماهای مردمی نیست گمان می رود که قرار است پردیس چارسو به هنرمندان اختصاص یابد و پردیس ملت هم میزبان نمایندگان رسانه ها خواهد بود.

محمدرضا فرجی مدیر سینماهای جشنواره فیلم فجر پس از آنالیز کلیه سینماهای متقاضی نمایش، اسامی سینماهای این جشنواره را به این توضیح اظهار داشت:

آزادی (شهر فرنگ، شهر قصه، شهر هنر و شهرهفتم)، آستارا، استقلال، ایران مال، تماشا، جوان، راگا، زندگی، شکوفه، فرهنگ، کورش، کیان، ماندانا و مگامال این دوره در اختیار جشنواره هستند.

حضور سینما شکوفه و ایران مال در جشنواره مشروط به رعایت قوانین و مقررات اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر خواهد بود و نظر نهایی با در نظر دریافت رعایت این قوانین اعلام خواهد شد.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن ماه 1397 همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد. البته تعداد روزهای جشنواره مثل هر سال ده روز خواهد بود و در میانه جشنواره به دلیل تقارن با ایام فاطمیه جشنواره دو روز نوزدهم و بیستم تعطیل است.

در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بیست و دو فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره به نمایش درمی آیند که سه تا از این فیلم ها انیمیشن است و دو فیلم دیگر هم از بخش نگاه نو به بخش اصلی رقابت ها راه پیدا نموده اند.

در بخش فیلمسازان فیلم اولی هم ده فیلم پذیرفته شده اند.

با اعلام سینماهای مردمی به نظر می رسد مردم در مرکز، غرب، جنوب و شرق تهران امکان دستیابی راحت به سینماهای جشنواره را دارند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 268

به "سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره فجر اعلام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره فجر اعلام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید