صدور 16 موافقت اصولی و پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه تأسیسات گردشگری بوشهر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از صدور 16 موافقت اصولی از ابتدای فروردین تا 10 خرداد 99 در حوزه گردشگری اطلاع داد.

صدور 16 موافقت اصولی و پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه تأسیسات گردشگری بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده امروز یکشنبه 11 خرداد 99 گفت: حمایت از بخش خصوصی، توسعه صنعت جهانگردی و اشتغال زایی در این بخش یکی از اولویت های این اداره کل بوده که به همین دلیل از ابتدای سال تا به امروز 16 موافقت اصولی صادر شده است.

او اضافه نمود: ایجاد چهار مجتمع جهانگردی، چهار اقامتگاه سنتی، سه هتل، دو سفره خانه، دو اقامتگاه بوم گردی و یک هتل آپارتمان در دست آنالیز واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بوشهر توضیح داد: با بهره برداری از این طرح ها چشم انداز بسیار روشنی از جهانگردی استان خواهیم داشت که باعث رونق و شکوفایی این صنعت و اقتصاد جهانگردی خواهد شد.

24 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه تأسیسات جهانگردی بوشهر

او در ادامه اضافه نمود: از ابتدای امسال تا اول خرداد 99 حدود 24 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه تأسیسات جهانگردی اختصاص پیدا نموده است.

ارسطوزاده همچنین بیان کرد: افزایش ظرفیت تأسیسات جهانگردی در راستای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت اقامتی، پذیرایی، تفریحی و سرگرمی می تواند به ماندگاری جهانگرد و مسافر در یک نقطه یاری کند.

او گفت: در امسال 15 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی و 9 میلیارد ریال از اعتبارات بند الف تبصره 18 تا به امروز تسهیلات به بخش خصوصی اعطا شده که این فرایند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی بوشهر توضیح داد: مجتمع جهانگردی ساحلی بوشهر و سفره خانه سنتی در شهرستان دشتی، دو واحدی هستند که هرکدام با مساحت 1200 مترمربع به ظرفیت تأسیسات جهانگردی استان اضافه می شوند.

او گفت: مجتمع جهانگردی ساحلی بوشهر با 20 اتاق و 40 تخت ساخته می گردد و درمجموع با سفره خانه شهرستان دشتی به شکل مستقیم 40 فرصت شغلی ایجاد می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3305

به "صدور 16 موافقت اصولی و پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه تأسیسات گردشگری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 16 موافقت اصولی و پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه تأسیسات گردشگری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید