عکس، هواپیمای فوق لاکچری رونالدو در بازگشت به تورین

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رونالدو بعد از ورود راهی دوره قرنطینه ویژه 14 روزه شد تا اجازه حضور در محافل ایتالیایی را پیدا کند اما به این بهانه، روزنامه سان، گزارشی از هواپیمای اختصاصی رونالدو منتشر کرد.

عکس، هواپیمای فوق لاکچری رونالدو در بازگشت به تورین

به گزارش خبرنگاران کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس دیروز بعد از دو ماه اقامت در ویلای شخصی اش در مادیرا به تورین بازگشت اما حالا سان در گزارشی نوشته که رونالدو با هواپیمای شخصی خود همراه با خانواده به ایتالیا رفته است.

رونالدو بعد از ورود راهی دوره قرنطینه ویژه 14 روزه شد تا اجازه حضور در محافل ایتالیایی را پیدا کند اما به این بهانه، روزنامه سان، گزارشی از هواپیمای اختصاصی رونالدو منتشر کرد.

فوق ستاره 35 ساله فوتبال پرتغال و جهان صاحب یک فروند جت G200- Gulfstream با قیمت تقریبی 20 میلیون پوند است.

هواپیمایی که رونالدو آن را در سال 2015 خریداری کرده و اکنون گران ترین هواپیمای شخصی را بین فوتبالیست های جهان در اختیار دارد.

هواپیمای بازیکن مطرح فوتبال جهان، دارای حداکثر سرعتی بالغ بر 560 مایل در ساعت است. از این مدل هواپیما در سطح جهانی 250 فروند ساخته شده که یکی از آنها متعلق به رونالدو است.

این هواپیمای خصوصی دارای صندلی های کافی است؛ به طوریکه می تواند 8 تا 10 نفر از اعضای خانواده کریس یا دوستانش را جابجا کند. البته این مدل هواپیما برای تاجران درجه یک جهان طراحی شده و دارای امکانات ویژه ای مثل رختکن خصوصی، اینترنت، تلفن، فکس، مایکروفر، اجاق برقی، یخچال و یک آشپزخانه کاملا مجهز و کلی وسیله سرگرمی است.

256 43

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2905

به "عکس، هواپیمای فوق لاکچری رونالدو در بازگشت به تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، هواپیمای فوق لاکچری رونالدو در بازگشت به تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید