فوتبال دنیا، خودداری جنارو گتوسو از رد احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فوتبال دنیا - جنارو گتوسو حاضر نشد اخبار حاکی از احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به تیم فوتبال میلان را تکذیب کند.

فوتبال دنیا، خودداری جنارو گتوسو از رد احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ

به گزارش خبرنگاران، با توجه به آغاز ضعیفی که تیم فوتبال میلان در فصل جدید سری A داشته، زمزمه هایی مبنی بر احتمال بازگشت مهاجم سابق این تیم زلاتان ابراهیموویچ به سن سیرو شنیده می گردد.

مهاجم سوئدی حال حاضر تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی در تاریخ هشتم دسامبر با سرانجام فصل MLS آزاد است و می تواند به عنوان بازیکن قرضی به تیم های دیگر ملحق گردد.

گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (پنجشنبه) میلان مقابل المپیاکوس در لیگ اروپا، در پاسخ به سؤالی درباره احتمال بازگشت مهاجمی که سال 2012 میلان را ترک کرد، گفت: امروز سالروز تولد زلاتان است. بنابراین من برای او آرزوهای خوبی دارم. فقط درباره بازیکنانی حرف می زنم که در اختیارم هستند. درباره سایر مسائل می توانید از پائولو مالدینی (نایب رئیس)، لئوناردو (مدیر اجرایی) و پائولو اسکارونی (رئیس باشگاه میلان) بپرسید. امروز من در مورد ایبرا فقط می توانم تولدش را تبریک بگویم و برایش آرزوی موفقیت کنم. قطع همکاری شرکت نروژی با ابراهیموویچ پس از ضرر 22 میلیون یورویی

گتوسو ادامه داد: برگشتن (به فوتبال اروپا) برای ابراهیموویچ با توجه به مصدومیتش (سال گذشته در منچستریونایتد) آسان نخواهد بود. به هر حال ما در تیم مان بازیکنی مانند گونسالو ایگواین داریم که می تواند به اندازه ایبرا ویرانگر باشد. شاید او از نظر قدرت فیزیکی، هم سطح ایبرا نباشد اما باز هم خیلی به کیفیت بازی ما اضافه می نماید. از نظر شخصیتی، تمرین دادن یکی مانند ایبرا بیشتر استرس زا است و تنش ها را بالا می برد. بر خلاف او، ایگواین همیشه کاری می نماید که هم تیمی هایش لبخند بزنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 115

به "فوتبال دنیا، خودداری جنارو گتوسو از رد احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خودداری جنارو گتوسو از رد احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید