لمپارد: چلسی هستیم و جایگاهمان باید بهتر از این ها باشد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرمربی موقت آبی های لندن گفته پاسخ مثبت به پیشنهاد سران باشگاه، کار سختی نبود.

لمپارد: چلسی هستیم و جایگاهمان باید بهتر از این ها باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرانک لمپارد سرمربی پیشین چلسی، پس از اخراج گراهام پاتر از هدایت آبی های لندن، بار دیگر به تیمش بازگشت و تا خاتمه فصل روی نیمکت چلسی خواهد نشست.

لمپارد در کنفرانس خبری امروز (پنجشنبه) خود به هواداران چلسی قول داد چیزی که می خواهند را به آن ها می دهد و گفت: بارگشت به چلسی، تصمیم ساده ای بود. این باشگاه من است و من فردی عملگرا هستم. اینجا باشگاه فوتبال چلسی است و ما نمی خواهیم در رتبه یازدهم جدول باشیم، اما اتفاقی است که افتاده است.

سرمربی موقت چلسی درباره اهدافش تا خاتمه فصل نیز گفت: هدف های من، ایجاد اعتماد به نفس حداکثری و پیروزی تا حد ممکن است. بازی های بزرگی را پیش رو داریم، اما ما به بازیکنان خود اعتماد داریم و من این موضوع را به آن ها خواهم گفت.

اسطوره باشگاه چلسی درباره رویارویی با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: مطمئناً شانس پیروزی وجود خواهد داشت. من ساده لوح نیستم. رئال مادرید تیم بزرگی است و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا. ما باید گام به گام پیش برویم.

چلسیِ لمپارد در اولین بازی خود، روز شنبه به مصاف ولوز می رود و پس از آن، چارشنبه شب در سانتیاگوبرنابئو با رئال مادرید دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15687

به "لمپارد: چلسی هستیم و جایگاهمان باید بهتر از این ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: چلسی هستیم و جایگاهمان باید بهتر از این ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید