فوتبال دنیا، سیمئونه: عملکرد دورتموند را دوست داشتم، ارائه توضیحات در خصوص این شکست بی فایده است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فوتبال جهان- دیه گو سیمئونه می گوید ارائه توضیحات در خصوص چرایی شکست مقابل بوروسیا دورتموند بی فایده است.

فوتبال دنیا، سیمئونه: عملکرد دورتموند را دوست داشتم، ارائه توضیحات در خصوص این شکست بی فایده است

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در گروه A لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سیگنال ایدوناپارک با نتیجه سنگین 4 بر صفر مغلوب بوروسیا دورتموند شدند، پس از خاتمه این بازی به خبرنگاران گفت: به حریف مان بابت قدرت شان، ضدحملات و تونایی شان در استفاده از توپ هایی که ما لو دادیم، تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: ما بازی را در نیمه اول تا زمانی که گل اول را دریافت کنیم، خوب مدیریت کردیم. نیمه دوم هم بازی را بهتر از دورتموند شروع کردیم، اما سپس آنها به گل دوم رسیدند. در ادامه ما دو بار تیر دورازه آنها را به لرزه در آوردیم، اما این دورتموند بود که به گل سومش رسید. وقتی در زدن ضربات خاتمهی دقت لازم را داشته باشید، همان اتفاقی که برای دورتموند افتاد، برای شما هم خواهد افتاد.

سیمئونه، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید توضیح داد: عملکرد دورتموند را دوست داشتم. آنها پویایی لازم در زمین را داشتند، می دانستند که به هنگام حمله باید توپ را به کجا ببرند و در هنگام حفظ توپ هم همینطور عمل کردند. این شکست سنگینی برای ما بود و ارائه توضیحات در خصوص نتیجه بازی بی فایده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 145

به "فوتبال دنیا، سیمئونه: عملکرد دورتموند را دوست داشتم، ارائه توضیحات در خصوص این شکست بی فایده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سیمئونه: عملکرد دورتموند را دوست داشتم، ارائه توضیحات در خصوص این شکست بی فایده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید