فیلم ، روسیه بمب افکن بی -1 آمریکا را رهگیری کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، وزارت دفاع روسیه فیلمی از رهگیری بمب افکن راهبردی بی -1 لنسر آمریکا در نزدیکی حریم هوایی روسیه در منطقه دریای سیاه و بالتیک منتشر کرد.

فیلم ، روسیه بمب افکن بی -1 آمریکا را رهگیری کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که قدرت نمایی های آمریکا و روسیه در مناطق مختلف دنیا از شرق اروپا تا قطب شمال ادامه دارد رسانه های روس فیلمی از اقدام جنگنده های این کشور در رهگیری بمب افکن راهبردی و مافوق صوت آمریکا در حریم هوایی دریای سیاه و بالتیک منتشر کردند.

به نوشته راشا تودی، جنگنده های روسیه بمب افکن های راهبردی بی -1 لنسر را که به حریم هوایی روسیه در دریاهای بالتیک و سیاه نزدیک شده بودند، رهگیری کردند.

فیلمی که وزارت دفاع روسیه از رهگیری این بمب افکن راهبردی و مافوق صوت نیروی هوایی آمریکا منتشر نموده، پرواز سوخو 27 پی و سوخو 30 اس ام و مشایعت بمب افکن آمریکایی را نشان می دهد.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، جنگنده ها روس در فاصله ای مناسب با بمب افکن های آمریکایی به پرواز درآمدند و این اقدام سبب شد که این بمب افکن ها راستا حرکت خود را تغییر دهند و از حریم هوایی روسیه دور شوند.

طبق گزارش راشا تودی، بمب افکن ها و هواپیماهای شناسایی آمریکا و همچنین هواپیماهای ناتو طی سال های اخیر به طور مرتب در نزدیکی مرزهای روسیه دیده شده اند.

این رسانه روس اضافه نمود: مسکو این پروازها را تحریک آمیز می داند، پروازهایی که از سال 2014 و الحاق کریمه به روسیه و درگیری های نظامی در شرق اوکراین تشدید شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3345

به "فیلم ، روسیه بمب افکن بی -1 آمریکا را رهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، روسیه بمب افکن بی -1 آمریکا را رهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید