قباد حیدر با چارلی و بانو به جمع کتابخوان ها بازگشت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کرمانشاه، این مجموعه شامل 29 داستان کوتاه است با مضامینی که روی مساله شناخت، جنگ و ارتباط انسان ها تکیه دارند. در بخشی از این مجموعه می خوانیم:

قباد حیدر با چارلی و بانو به جمع کتابخوان ها بازگشت

برای من و بانو و چارلی چه فرقی می نماید چه کسی ما را ببیند؟ سفیر روسیه چند بار ما سه نفر را دعوت نموده بود که به کرملین برویم. پوتین خودش به من زنگ زد و گفت که برای شنیدن صدای چارلی حاضر است کلی پول بدهد. گفتم: سال هاست چارلی دیگر صدایی ندارد. تارهای صوتی اش بر اثر خوردن پروتئین های فسیلی مختل شده. حتی حس بویایی خوبی هم ندارد. و اما بانو! از هواپیما و سفر می ترسد. البته شاید! چون می بینم هر وقت سوار هواپیما می گردد، چه قدر رنگ و روی گلش کمرنگ می گردد.

قباد حیدر نویسنده و شاعر در سال 1336 در کرمانشاه به جهان آمد. از آثار او می توان به رمان رسیدن به دور، رمان چرس، داستان کوتاه چارلی و بانو، مجموعه شعر سپید ریلی برای عبور، مجموعه اشعار سپید گاهی از سکوت بیدار می شویم و مجموعه اشعار سپید آسمان جایی تمام می گردد اشاره نمود.

نمایشنامۀ بالانس از این نویسنده هم در دست چاپ است.

چارلی و بانو نوشته قباد حیدر در 119 صفحه به قیمت 30هزار تومان به تازگی از سوی نشر داستان چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9732

به "قباد حیدر با چارلی و بانو به جمع کتابخوان ها بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قباد حیدر با چارلی و بانو به جمع کتابخوان ها بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید