قیمت بنزین غافلگیرتان می نماید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هرچند قیمت بنزین در انتاریو کاملا متغیر است، اما خوشبختانه رانندگان امروز می توانند از کاهش قیمت ها لذت ببرند.

قیمت بنزین غافلگیرتان می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، دن مک تیگ، تحلیلگر قیمت بنزین، با انتشار توئیتی اعلام نموده است که مردم انتاریو روز پنجشنبه با کاهش سه سنتی قیمت بنزین در کلانشهر تورنتو و بیشتر منطقه ها این استان سورپرایز خواهند شد.

طبق توییتی که در 17 می منتشر شد، این کاهش، پس از افزایش پیش بینی شده قیمت بنزین در کلانشهر تورنتو در روز چهارشنبه، اتفاق می افتد.

این تحلیلگر همچنان پیش بینی می نماید که قیمت ها در کلانشهر تورنتو و بیشتر منطقه ها انتاریو بیش از 200 سنت در هر لیتر خواهد بود و انتظار می رود قیمت ها در GTA به 206.9 سنت در هر لیتر کاهش یابد.

جدیدترین مطالب

قانون قطع ارتباط از کار در انتاریو اجرایی شد

خاموشی های حاصل از طوفان ادامه دارد

طوفان انتاریو را رها نمی نماید!

تراژدی طوفان انتاریو؛ 3 کشته و 350 هزار نفر محروم از برق

طبق گفته مک تیگ، ارزان ترین مکان ها برای بنزین زدن در روز پنجشنبه، در Peterborough خواهد بود که انتظار می رود قیمت ها تغییری نداشته باشد و 204.9 سنت در لیتر بماند و بعلاوه Thunder Bay؛ با این تفاوت که قیمت ها در تاندر بی با دو سنت کاهش به 204.9 سنت در لیتر خواهد رسید.

ارزان ترین مکان های بعدی برای پر کردن باک ماشین، در London و Cornwall خواهد بود که پیش بینی می گردد قیمت بنزین در آنها به 205.9 سنت در لیتر کاهش یابد.

سادبری هم به عنوان گران ترین منطقه برای بنزین معرفی شده و پیش بینی می گردد قیمت ها در آن 220.9 سنت در لیتر بماند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 13024

به "قیمت بنزین غافلگیرتان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بنزین غافلگیرتان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید