لاف بایدن درباره اداره دنیا، از موضع قدرت وارد می شویم!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، جو بایدن در آستانه نخستین سفر خارجی خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا، یادداشتی را در روزنامه واشنگتن پست چاپ کرد که در آن بار دیگر به خیال پردازی درباره رهبری دنیا پرداخت.

لاف بایدن درباره اداره دنیا، از موضع قدرت وارد می شویم!

وی قرار است طی این سفر خارجی که برای ماه جاری میلادی (ژوئن) تدارک دیده شده، با سران ناتو، اتحادیه اروپا و گروه 7 ملاقات کند، حال آنکه در نهایت، در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) در ژنو سوئیس با ولادیمیر پوتین همتای روس هم ملاقات خواهد نمود.

بایدن در یادداشت خود مدعی شد در لحظه عدم قطعیت دنیای که دنیا با همه گیری قرن (کرونا) دست و پنجه نرم می نماید؛ این سفر با هدف احیای تعهدات واشنگتن در برابر شرکا و متحدانش و به رخ کشیدن توانایی کشورهای دموکراتیک برای مقابله با چالش ها و تهدیدهای عصر جدید انجام می گردد که یکی از آنها مقابله با اقدامات مضر چین و روسیه است و به همین دلیل، واشنگتن باید دنیا را از موضع قدرت رهبری کند.

بایدن در ادامه ادعاهای گزاف خود اضافه کرد: واشنگتن و متحدانش در مقابل چالش های روسیه علیه امنیت اروپا ایستادگی خواهند کرد. ملاقات من با پوتین، بعد از مصاحبه با دوستان، شرکا و متحدانمان انجام خواهد شد که به دنیا از چشم اندازی یکسان نگاه می نمایند.

خیال بافی های بایدن در مورد رهبری دنیا و اتحاد با شرکای اروپایی در حالی است که افشای جاسوسی نهادهای اطلاعاتی آمریکا و دانمارک از سران قاره سبز، اروپایی ها را در بهت و حیرت فرو برده است.

همزمان، آمریکا و اروپا به ویژه آلمان، موضع مشترکی در قبال پروژه نورد استریم 2 که گاز طبیعی را از روسیه به اروپا منتقل می نماید، ندارند.

آمریکا با ادعای حراست از امنیت انرژی اروپا این پروژه را تحریم نموده حال آنکه دولت برلین می گوید چنین اقدامات بازدارنده ای مغایر با قوانین بین الملل است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8467

به "لاف بایدن درباره اداره دنیا، از موضع قدرت وارد می شویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاف بایدن درباره اداره دنیا، از موضع قدرت وارد می شویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید