فهرست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فهرست سفر ویژگی نو نقشه گوگل است که به شما امکان ذخیره یک مکان جالب و اشتراک گذاری آن مکان با دوستان خود را می دهد. برای شناخت بیشتر آن با خبرنگاران همراه باشید.

فهرست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما

نقشه گوگل در حال معرفی یک ویژگی تازه است که به کاربران خود این اجازه را می دهد تا یک فهرست از مکان های مورد علاقه شان را ایجاد نمایند و در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگزارند.

این غول تکنولوژی گفت:

بزودی این ویژگی برای کاربران اندروید و آی او اسِ گوگل مپ منتشر خواهد شد و به کاربران این فرصت را می دهد تا فهرست خود را پس از ایجاد و انتشار به مخاطبان خود پیشنهاد دهند.

فیسبوک به تازگی یک ویژگی پیشنهادی را به شبکه اجتماعی خود اضافه نمود که کاربران قادر خواهند بود تا از دوستان خود یک مکان پیشنهادی درخواست نمایند.

گوگل در خصوص بروز رسانی گفت:

به خاطر اینکه اشتراک گذاری خیلی اهمیت دارد، ما اشتراک گذاری فهرست هایی مانند برترین منظره ها سان فرانسیسکو به وسیله پیغام متنی، ایمیل، شبکه اجتماعی و برنامه های مشهور پیغام گذاری را آسان کردیم. هنگامی که دوستان و خانواده به شهر می آیند، روی دکمه اشتراک بزنید تا لینک را دریافت کنید و اطلاع دادن مکان را آغاز کنید. هنگامی که شما لینک را به خارجی ها می فرستید، آنها می توانند روی (Follow) ضربه بزنند تا هر زمان که به آن احتیاج داشتند فهرست را از مکان های شما دریافت نمایند.

هنگام باز کردن برنامه، کاربران می توانند نام هر مکانی را که روی آن ضربه می زنند، ذخیره نمایند، در فهرست های از پیش مشخص شده به عنوان مکان هایی که می خواهند بروند یا فهرست هایی با نام انتخابی خودشان ایجاد نمایند.

گوگل گفت:

این برنامه سپس در موبایل و دسکتاپ در دسترس خواهد بود و بعلاوه برای استفاده آفلاین می توان آن را دانلود کرد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10976

به "فهرست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید