ماجرای عجیب فروش بلیت پروازی که وجود خارجی نداشت!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، امروز یکی از مسافران با وجود خرید بلیت پرواز ایران ایر از یکی از آژانس های مسافرتی در راستا تهران- همدان با صحنه ای روبرو شد که عجیب به نظر می رسید؛ او به فرودگاه رفت، اما با این مسئله رو به رو شد که این شرکت هواپیمایی امروز پروازی به همدان ندارد!

ماجرای عجیب فروش بلیت پروازی که وجود خارجی نداشت!

به گزارش ایسنا، در پی شکایت این مسافر مسئله را از حسین جهانی -مدیر روابط عمومی ایران ایر - جویا شدیم که اینگونه شرح داد: متاسفانه بعضی آژانس های مسافرتی، درگاه ها و اپلیکیشن های خرید بلیت هواپیما اقدام به فروش پرواز هایی می نمایند که موجود نیست و این مسافر هم با همین مشکل روبرو شده است.

وی بیان کرد: در پی شکایت یکی از مسافران با آژانس هواپیمایی که تخلف نموده بود و بلیتی را فروخته بود که پروازی برای آن وجود نداشت، برخورد نموده و ارتباط کاری مان را قطع کردیم.

جهانی اضافه کرد: این تخلف باعث نارضیاتی مشتریان از شرکت های هواپیمایی می گردد چرا که ساعت ها آن ها را در شرایطی در فرودگاه ها منتظر می گذارد که اساسا پروازی برای بلیتی که خریداری نموده اند وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ادامه داد: پس از اطلاع از این تخلف در راستای حقوق مشتریان ارتباط کاری خود را به صورت کامل با این آژانس مسافرتی قطع کردیم و در آینده اگر مشابه این تخلف از سوی دیگر آژانس ها رخ دهد به صورت قاطع با آن برخود خواهیم کرد.

جهانی با اشاره به اینکه مردم برای اطمینان بیشتر می توانند در هنگام خرید بلیت هواپیما استعلام آن را از سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دریافت نمایند، تاکید نمود: مسافران در صورت برخورد با چنین تخلفاتی حتما موضوع را با دستگاه های نظارتی مانند سازمان هواپیمایی کشوری و ایران ایر در میان بگذارند تا سریعا این موضوع در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6580

به "ماجرای عجیب فروش بلیت پروازی که وجود خارجی نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب فروش بلیت پروازی که وجود خارجی نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید