متانی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ خودرو های لجستیک هلال احمر تا استاندارد فاصله دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: شرایطی که درباره خودرو های لجستیک هلال احمر وجود دارد خوب است، اما همچنان تا استاندارد فاصله دارد.

متانی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ خودرو های لجستیک هلال احمر تا استاندارد فاصله دارد

سعید متانی معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مصاحبه با خبرنگار ، درخصوص اقدامات لجستیک در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 4 حوزه انبار های امدادی، اقلام امدادی (زیستی، غذایی و بهداشتی) تجهیزات امداد و نجات، ناوگان ترابری در حال امدادرسانی و فعالیت است.

وی اضافه کرد: اکنون بالغ بر 350 هزار متر مربع انبار های امدادی در جمعیت هلال احمر و همچنین بالغ بر 5 هزار خودروی عملیاتی و پشتیبانی در حوزه لجستیک وجود دارد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درخصوص خودرو های لجستیک هلال احمر گفت: شرایطی که درباره خودرو های لجستیک هلال احمر وجود دارد خوب است، اما همچنان تا حد استاندارد فاصله دارد.

وی اضافه کرد: براساس بودجه ای که تخصیص داده می گردد باید بتوانیم کار های خرید خودرو ها و اقلام حتی پروژه های عمرانی و کار های آن را انجام دهیم و بر اساس استاندارد خودرو ها در هر شعب و هر پایگاه تعداد مشخصی از این خودرو ها وجود دارد.

متانی در مورد بروزرسانی خودرو ها بیان نمود: 75 درصد از خودور های نجات را اخیرا تحویل دادیم که از خودرو های تیپ 2 به ارزش 1 میلیارد و هزار500 تومان است، اما تا حد استاندارد فاصله داریم و احتیاج های خود را نیز اعلام کردیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 374

به "متانی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ خودرو های لجستیک هلال احمر تا استاندارد فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متانی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ خودرو های لجستیک هلال احمر تا استاندارد فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید