مجموعه سعدآباد میزبان نشست تخصصی تهران در آینه تاریخ

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، با کوشش موزه سلاح های دربار و موزه برادران امیدوار مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، نشست تخصصی تاریخی با عنوان تهران در آینه تاریخ روز پنجشنبه 21 آذر 98 از ساعت 11 در محل موزه برادران امیدوار برگزار می گردد.

مجموعه سعدآباد میزبان نشست تخصصی تهران در آینه تاریخ

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، این نشست که با هدف نگاهی به فرهنگ و تاریخ شهر تهران، معرفی جاذبه ها و رویدادهای مهم تاریخی برگزار می گردد، فعالان و متخصصان در این حوزه با همراهی شرکت نمایندگان، به بحث و مصاحبه در خصوص عناوین متنوعی همچون آنالیز تاریخی تهران در دوره های تاریخی، تاریخ محلات، دروازه ها و باغ های قدیم تهران خواهند پرداخت.

روایتگر این برنامه فرشاد ابریشمی، پژوهشگر و مولف کتب تاریخی خواهد بود.

فرشاد ابریشمی، نویسنده، پژوهنده تاریخ و دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان است. از او تاکنون آثار مختلفی در حوزه تاریخ ایران باستان منتشر شده که از میان آن ها می توان به کتاب های کوروش کبیر حقیقت تاریخ، داریوش بزرگ افتخار تاریخ، ترجمه کتیبه های هخامنشی، از منشور کوروش تا گفتار داریوش و ساسانیان اشاره نمود.

او همچنین مجموعه کتاب های ایران شناسی را با نام های ایران قدیم، مهد تمدن دنیا، تهران روزگاران قدیم، تبریز قدیم، کرمان قدیم، اصفهان قدیم، گیلان قدیم ، تاریخ 10 هزار ساله ایران منتشر نموده است. همچنین تخت جمشید از دیروز تا امروز را به دو زبان فارسی و انگلیسی تدوین نموده است.

حضور در این برنامه رایگان است و علاقه مندان می تو انند برای شرکت در این همایش در تاریخ یادشده به مجموعه سعدآباد (موزه برادران امیدوار) مراجعه نمایند.

همچنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123852041 تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1635

به "مجموعه سعدآباد میزبان نشست تخصصی تهران در آینه تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه سعدآباد میزبان نشست تخصصی تهران در آینه تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید