محتوای درگیری لفظی مدافع رئال مادرید با سوارس و مسی در ال کلاسیکو چه بود؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی از توهین مدافع تیم فوتبال رئال مادرید به دو ستاره خط حمله بارسلونا پرده برداشت.

محتوای درگیری لفظی مدافع رئال مادرید با سوارس و مسی در ال کلاسیکو چه بود؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، برنامه تلویزیونی پارتیداسو دِواموس شب گذشته (یکشنبه) تصاویری دیده نشده از بازی شنبه شب تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر کرد که درگیری لفظی میان سرخیو رگیلون، مدافع کهکشانی ها با لیونل مسی و لوئیس سوارس را در زمین بازی نشان می داد.

طبق ادعای این برنامه در آن صحنه رگیلون ابتدا با لوئیس سوارس درگیری لفظی پیدا می کند و به مهاجم اروگوئه ای که دست خود را به سمت او دراز می کند می کند، می گوید: به من دست نزن ، بدقیافه، فهمیدی! توی زشت به من دست نزن!

رگیلون 22 ساله در ادامه با لیونل مسی وارد درگیری لفظی می شود و با لحنی پرخاشگرانه به او می گوید:چه شده؟ تو چه می گویی دیگر؟ تو را چه گزیده، کک؟

واژه کک که رگیلون مسی را با آن خطاب کرد، لقبی است که آرژانتینی ها در ابتدای دوران بازیگری مسی به کاپیتان تیم ملی این کشور دادند.

غائله در نهایت با مداخله واران بر جدا کردن طرفین به پایان رسید هرچند دقایقی بعد، به خاطر وقفه ای که در بازی ایجاد شد، رگیلون و لوئیس سوارس دوباره فرصتی پیدا کردند تا به مشاجره شان ادامه دهند و این بار در شرایطی که کاملاً مشخص بود، مدافع رئال مادرید چهره مهاجم اروگوئه ای بارسلونا را به خاطر مدل دندان هایش مورد تمسخر قرار داد و او را خرگوش خطاب کرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 340

به "محتوای درگیری لفظی مدافع رئال مادرید با سوارس و مسی در ال کلاسیکو چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتوای درگیری لفظی مدافع رئال مادرید با سوارس و مسی در ال کلاسیکو چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید