محمد بیداریان: برای پیشرفت هر شناگر باید یک میلیارد هزینه کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مربی تیم ملی شنا معتقد است برای پیشرفت شنا، باید برای هر شناگر سالی یک میلیارد تومان هزینه کرد.

محمد بیداریان: برای پیشرفت هر شناگر باید یک میلیارد هزینه کرد

محمد بیداریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با تایید کمیته فنی شنا و آنالیز تمامی جوانب سینا غلام پور برای حضور در کمپ بین المللی تایلند انتخاب شد. چند گزینه برای اعزام به این اردو معرفی گردید که در نهایت با توجه به شرایط رکوردهای سینا، نحوه تمریناتش و همچنین تسهیل بودن خروج او از کشور از طرف کمیته فنی او برای اعزام به تایلند انتخاب شد.

وی اضافه نمود: این کمپ بین المللی به مدت یک سال برگزار خواهد شد. این کمپ های بین المللی زیر نظر فدراسیون جهای برگزار می گردد و شناگران مستعد از سوی کشورهای مختلف به این کمپ ها معرفی می شوند. سال های قبل نیز تجربه حضور در چنین کمپ های بین المللی را داشته ایم.

سخنگوی تیم ملی شنا به موضوع مربی خارجی شنا اشاره نمود و دراین باره گفت: با مربی کروات مذاکراتی اجرا شده است. این مربی سه، چهار سالی که فعالیت خود را در عرصه مربیگری آغاز نموده است. او در کارنامه خود مدال طلای قهرمانی اروپا را دارد. مربی جوان اما با تجربه ای است.

بیداریان یادآورشد: طبق برنامه ریزی های اجرا شده مربی کروات نیمه دوم بهمن ماه به تهران می آید تا مذاکرات نهایی با او انجام بگیرد. شرایط کار با این مربی هنوز تعیین نشده است که آیا به عنوان مشاور در کنار تیم ملی خواهد بود یا در ایران مستقر می گردد. در حال حاضر بهزاد مهدی خبازیان و حمید رضا مبرز به عنوان مشاوران تیم ملی هستند که یاری بسیار خوبی به تیم ملی می نمایند. از نظرات آنها به خوبی استفاده می کنیم.

وی توضیح داد: سومین موضوعی که مدنظر گرفته ایم این است که شناگران خود را به کرواسی اعزام کنیم تا زیر نظر مربی کروات تمرین نمایند. البته باید ببینیم مذاکرات با مربی کروات به کجا ختم می گردد.

مربی تیم ملی شنا گفت: آینده شنا روشن است و من مطمئنم اگر از این رشته حمایت های خوبی صورت بگیرد در 4 سال آینده پیشرفت های بسیاری را دراین رشته شاهد خواهیم بود. برای پیشرفت شنا برای هر شناگر باید سالی یک میلیارد تومان هزینه کرد. در همه جای جهان برای شنا سرمایه گذاری می نمایند اما متاسفانه در کشورمان بودجه خوب و کافی به شنا تخصیص پیدا نمی کند.

وی اضافه نمود: شناگران مستعد و دانش فنی شنا را داریم از این لحاظ مسئله ای نیست. اگر بودجه بهتری به به فدراسیون شنا تعلق بگیرد امکان حضور در مسابقات بیشتر فراهم می گردد. می توانیم در اردوهای برون مرزی حضور داشته باشیم. تا بازی های آسیایی بعدی فرصت خوبی داریم تا شنا را تقویت کنیم و در مسابقات آینده با دست پر شرکت کنیم. این توانایی را داریم که به فینال مسابقات شنای آسیا نیز راه پیدا کنیم. اما باید برای رسیدن به این هدف ها هزینه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 269

به "محمد بیداریان: برای پیشرفت هر شناگر باید یک میلیارد هزینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بیداریان: برای پیشرفت هر شناگر باید یک میلیارد هزینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید