مدیرکل ورزش قزوین کسب طلای سریع ترین مرد عمودی دنیا را تبریک گفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان قزوین، در هجدهمین دوره مسابقات سرعت سنگنوردی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 رضا علی پور از ایران قهرمان شد و زونگ از چین و اسپار از اندونزی بترتیب دوم و سوم شدند.

مدیرکل ورزش قزوین کسب طلای سریع ترین مرد عمودی دنیا را تبریک گفت

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پی درخشش خیره کننده رضا علیپور سنگنورد شایسته و ارزنده قزوینی در رقابت های سنگنوردی سرعت هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 در جاکارتا و کسب مدال ارزشمند طلای این رقابت های مهم؛ پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در سایه الطاف حضرت حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر(عج)؛ فرزند شایسته و ارزنده استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی بسیار ارزشمندی را برای ایران اسلامی خلق کرد و روزی رویایی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه موفق ورزش و جوانان کشورمان و استان قزوین رقم زد تا برگ زرین دیگری را برای استان همیشه قهرمان قزوین پدید آورد.

رضا علیپور ورزشکار شایسته و اخلاق مدار ورزش استان قزوین با اتکال به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(س) با کسب مدال بسیار ارزشمند طلای رشته سنگنوردی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، افتخاری بسیار ارزشمند را برای ایران اسلامی و استان قزوین رقم زد و با کسب مدال طلای رقابت های سنگنوردی سرعت بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا عزت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را موجب شد تا برای نخستین بار در تاریخ سنگنوردی کشورمان مدال طلای بازی های آسیایی به قهرمان اخلاق مدار قزوینی تعلق بگیرد ...

در ادامه این پیام آمده است: این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه مردم همیشه قهرمان استان قزوین، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان، آحاد مردم ورزش دوست استان قزوین و خانواده این ورزشکار اخلاق مدار تبریک عرض کرده، موفقیت و توفیق سایر ورزشکاران شایسته استان قزوین در بازیهای آسیایی 2018 را از درگاه ایزد منان خواستارم.

در فینال ماده سرعت انفرادی سنگنوردی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 زونگ از کره جنوبی به علت خطای استارت در برابر رضا علی پور مسابقات را واگذار کرد تا نشان طلا از آن یوزپلنگ آسیا گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 36

به "مدیرکل ورزش قزوین کسب طلای سریع ترین مرد عمودی دنیا را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل ورزش قزوین کسب طلای سریع ترین مرد عمودی دنیا را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید