مرگ هولناک هرکول ایرانی در ماکسیما

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیر عامل هلال احمر استان سمنان از واژگونی سواری ماکسیما در کیلومتر هشت محور آرادان-سرخه خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر شدت جراحات در صحنه جان باخت.

مرگ هولناک هرکول ایرانی در ماکسیما

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از سایت حوادث رکنا، مدیر عامل هلال احمر استان سمنان از واژگونی سواری ماکسیما در کیلومتر هشت محور آرادان-سرخه خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر شدت جراحات در صحنه جان باخت.

مظفر محمد خانی ضمن بیان اینکه حادثه واژگونی ماکسیما حدود ساعت سه بامداد گذشته به پایگاه امداد و نجات آرادان گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه در کیلومتر هشت محور آرادان-سرخه فرعی جاده ظلم آباد به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه این حادثه یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت، افزود: فرد آسیب دیده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان افزود: از رانندگان تقاضا می شود ضمن رعایت سرعت مطمئن قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز به دقت مد نظر قرار دهند تا از بروز این حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری شود.

فرد جان باخته جوان گرمساری علی غندالی قهرمان پرورش اندام بود که بر اثر سانحه رانندگی و واژگونی خودرو بامداد امروز به دیار باقی شتافت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5422

به "مرگ هولناک هرکول ایرانی در ماکسیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ هولناک هرکول ایرانی در ماکسیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید