مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاران ناحیه صنعتی نیکویه داده می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید رضا خانپور روز یکشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی نیکویه بهمراه بهمن طاهرخانی نماینده مردم شریف تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در راستای حمایت از متقاضیان سرمایه گذاری و ایجاد انگیزه و ترغیب جهت استقرار در ناحیه صنعتی نیکویه مشوقهایی از قبیل پرداخت 5 درصد از عوامل نقدی حقوق انتفاع و اقساط بلند مدت مابقی عوئامل غیر نقدی سرمایه گذاری نمایند.

مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاران ناحیه صنعتی نیکویه داده می گردد

وی اضافه نمود: زیر ساخت ها در ناحیه صنعتی نیکویه مهیا گردیده و اراضی صنعتی در حال واگذاری به سرمایه گذاران است و متقاضیان سرمایه گذار می توانند با استقرار در ناحیه صنعتی نیکویه از 13 سال معافیت مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت سامانه کارآ استفاده نمایند.

خانپور از اعلام آمادگی این شرکت برای نشست با حضور مسئولین و سرمایه گذاران محلی و بومی در خصوص فعال سازی این ناحیه صنعتی اطلاع داد و اضافه نمود: نزدیکی به آزاد راه قزوین – رشت، وجود نیروی انسانی جوان و آماده به کار در جوار ناحیه صنعتی نیکویه را مهمترین مزیت این ناحیه صنعتی خواند.

در ادامه این بازدید بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از حمایتهای نمایندگان مجلس برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان و ارائه تسهیلات با بهره پایین به سرمایه گذارانی که در مناطق کمتر توسعه یافته حضور یافته اطلاع داد اظهار داشت تماممی زیرساخت با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی آماده شد و باید همه یاری نمایند تا سرمایه گذار جذب گردد.

وی توضیح داد: نقش مسئولین محلی و بومی برای ترغیب و جذب سرمایه گذار وتشویق مردم وجلوگیری از مهاجرت جوانان از روستاها به شهر را مهم برشمرد.

ناحیه صنعتی نیکویه با مساحت 78 هکتار دارای امکاناتی از قبیل راه دسترسی، آب، برق، روشنایی و ... است که بالغ بر 25 میلیارد ریال برای شهرک سازی سرمایه گذاری گردیده است و هم اکنون اراضی این ناحیه صنعتی در حال واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری و کارآفرینان علاقمند است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 73

به "مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاران ناحیه صنعتی نیکویه داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاران ناحیه صنعتی نیکویه داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید