معرفی بهترین دستگاه روغن گیری

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شرکت AG یک شرکت کارآفرینی است که بهترین دستگاه های روغن گیری را وارد و آماده عرضه به مشتریان خود می کند. انواع دستگاه های روغن گیری AG وارداتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. افراد بر حسب اندازه ظرفیت تولید و فضای مورد استفاده دستگاه مناسب را انتخاب می کنند.

معرفی بهترین دستگاه روغن گیری

دستگاه های روغن گیری AG به دو روش پرس سرد و پرس گرم از دانه های روغنی، روغن تولید می کنند. دستگاه روغن گیری پرس سرد با دمای حدود 40 درجه روغن کشی می نماید و روغنی که از این طریق به دست می آید، با کیفیت تر می باشد. اغلب این مدل دستگاه ها مناسب استفاده در عطاری ها و منازل می باشند.

روغن تولید شده کاملاً طبیعی و خالص است این نمونه دستگاه ها دارای سروصدای کمی هستند و قابلیت کار با برق شهری را دارند. مصرف برق دستگاه نیز در حد کمی می باشد. دستگاه روغن گیری پرس گرم بدین صورت عمل می کند که دانه هایی که قرار است روغن گیری شوند، وارد دیگ های بخار که دمای بالای70 درجه دارد، می شوند.

سپس دانه ها بر اثر فشار زیادی که به آنها وارد می شود پرس می شوند و روغن آنها خارج می شود. روغن تولید شده دارای ناخالصی می باشد و باید تصفیه شود. چون دمای بالا باعث ایجاد تغییر شیمیایی می شود.

دستگاه های روغن گیری که برای مصارف خانگی کاربرد دارند، در ابعاد کوچکی تهیه می شوند و اغلب فضای کمی اشغال می کنند. اگر قصد راه اندازی کسب و کار روغن گیری در منزل را دارید با توجه به بودجه و مقدار فضایی که در اختیار دارید، در پی خرید دستگاه روغن گیری مناسب باشید.

لیست دستگاه های روغن گیر شرکت AG

  • دستگاه روغن گیری AG-07
  • دستگاه روغن گیری AG-08
  • دستگاه روغن گیری AG-10
  • دستگاه روغن گیری همراه تصفیه AG-13
  • دستگاه روغن گیری AG-200

ویژگی های دستگاه روغن گیری شرکت AG

دستگاه روغن گیری به شما امکان روغن گیری از دانه و هسته مواد خوراکی را می دهد. به طور مثال از دانه های گیاهان و میوه هایی از قبیل آفتابگردان، کنجد، هسته انگور، آووکادو، انار، زیتون، بادام تلخ و شیرین می توانید روغن تولید نمایید.

از دستگاه های روغن گیری صنعتی در کارخانجات و صنایع استفاده می کنند. اما مدل های خانگی دستگاه روغن گیری جهت استفاده در عطاری ها و منازل مناسب می باشد. از ویژگی های شاخص دستگاه روغن گیری به اتوماتیک بودن آن می توان اشاره نمود. به طوری که هنگامی که دانه ها تمام شود، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می شود.

کار با دستگاه روغن گیری بسیار راحت است و نیاز به دانش تخصصی ندارد. از ویژگی های دیگر دستگاه به استفاده از عایق های صوتی می توان اشاره نمود که باعث می شود زمان کار با دستگاه صدای کمی ایجاد شود.

هر چه ابعاد و حجم دستگاه افزایش یابد، قدرت دستگاه نیز افزایش می یابد. برای روغن گیری از دانه های سخت و سفت مانند هسته انار و هسته انگور بهتر است از دستگاه روغن گیری قدرتمند استفاده کنید و برای دانه های نرم تر مثل مغزیجات، آفتابگردان، زیتون و… از دستگاه روغن گیری کوچک با قدرت پایین تر می توانید کمک بگیرید.

دستگاه روغن گیری AG-08

یکی از دستگاه های روغن گیری با کیفیت که کاربرد خانگی دارد و از طریق شرکت AG به مشتریان ارائه شده است، دستگاه روغن گیری AG-08 می باشد. این مدل دستگاه روغن گیری بیشتر در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که از نامش معین است جهت روغن گیری از دانه های روغنی کاربرد دارد. اغلب دانه های روغنی منبع غنی پروتئین و انواع ویتامین ها می باشند. روغن استخراج شده از دانه های گیاهی دارای ارزش غذایی بالایی هستند. این نمونه دستگاه روغن گیری به صورت نیمه اتوماتیک کار می نماید و کاربرد آن روغن گیری از دانه های روغنی مانند کنجد، بادام، گردو، سیاه دانه، آفتابگردان و… می باشد.

دستگاه روغن گیری AG-08 از روش پرس سرد جهت روغن گیری استفاده می نماید. با این وجود روغن که از این روش به دست می آید کیفیت بالایی دارد. جنس بدنه و قطعات دستگاه از استیل تهیه شده است که مانع هدر رفت محصول می شود.

از ویژگی های این مدل دستگاه روغن گیری به موارد زیر می توان اشاره نمود.

  • کارایی راحت و بسیار ساده دستگاه
  • تهیه شده از جنس استیل مرغوب
  • طراحی دستگاه بدون لرزش و صدای کم
  • مجهز به فن خنک کننده درون دستگاه
  • ظرفیت حجم ورودی 7 کیلو دانه روغنی در ساعت
  • امکان تنظیم دما به طور اتوماتیک و دیجیتال
  • چرخش برعکس دستگاه از طریق کلید فشاری
  • سیستم نیمه اتوماتیک بودن دستگاه
  • دارای کلید محافظ اضافه بار

دستگاه روغن گیری AG-07

از دیگر دستگاه های مناسب روغن گیری در منزل که با استفاده از روش پرس سر از دانه های روغنی همچون کنجد آفتابگردان کلزا سیاه دانه زیتون زیره و روغن گیری می نماید میتوان دستگاه AG-07 را نام برد. این مدل دستگاه دارای توان بالایی جهت استخراج روغن از انواع دانه های روغنی می باشد به طوری که پس از روغن گیری روغن استخراج شده از طریق شیر خروجی به ظرفی که زیر دستگاه قرار گرفته است منتقل میشود و کنجاله یا تفاله که کاملاً خشک است در سمت دیگر دستگاه جمع میشود روغن تولید شده به روش پرس سرد دارای خواص و ارزش غذایی بالایی می باشد و یک روغن خالص و با کیفیت به شمار میرود از روغن تهیه شده می توان در پخت و پز و همچنین جهت ماساژ تراپی و درمان برخی انداز پوستی استفاده نمود.

دستگاه روغن گیری AG-10

دستگاه روغن گیری AG-10 نیز جهت راه اندازی کسب و کار کوچک خانگی مناسب می باشد. این مدل دستگاه قادر است از انواع دانه های روغنی مانند کلزا، خشخاش، کنجد، رازیانه، بادام، سیاه دانه، گردو، فندق، شاهدانه، زیره و… روغن کشی کند.

این دستگاه خانگی نیز از روش پرس سرد استفاده می نماید. همانطور که می دانید روش پرس سرد نسبت به پرس گرم بهتر و سالم تر است. دستگاه روغن گیری AG-10 دارای یک مخزن در بالای دستگاه است که به مشتری این اجازه را می دهد که دانه ها را قبل از روغن گیری، حرارت و تفت دهد.

سپس دانه ها وارد سیستم ماردون شده و در طی این مدت خنک می شوند. این دستگاه قابلیت روغن گیری با ظرفیت 8 الی 10 کیلوگرم در ساعت را دارد. جنس بدنه دستگاه از استیل با کیفیت تهیه شده است و با توجه به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد.

بهترین دستگاه های روغن گیری AG برای مصارف صنعتی

با وجودی که مصرف روزانه روغن های گیاهی روزبه روز در حال افزایش است و بر تعداد متقاضیان افزوده می شود، وجود دستگاه روغن گیری بزرگ در مغازه ها، عطاری ها و فروشگاه های بزرگ جهت تناسب میان عرضه و تقاضا بیشتر احساس می شود. نمونه دستگاه هایی که حجم بیشتری روغن در هر ساعت تولید می کنند.

دستگاه روغن گیری همراه تصفیه AG-13

از این نمونه دستگاه ها می توان به دستگاه روغن گیری همراه تصفیه AG-13 اشاره نمود. این دستگاه روغن گیری جهت روغن گیری به صورت صنعتی مناسب است. دستگاه های روغن گیری صنعتی در صنایعی مانند صنایع غذایی، شیمیایی و صنعتی کاربرد دارند.

این دستگاه توانایی روغن گیری از دانه هایی مثل کلزا، بادام، خشخاش، شاهدانه، فندق، رازیانه، زیره، زیتون و… در حجم نسبتاً بالا دارد. این مدل دستگاه روغن گیری از روش پرس سرد جهت روغن گیری استفاده می نماید. چون روش پرس سرد نسبت به پرس گرم مناسب تر است.

این دستگاه مجهز به یک فیلتر تصفیه برای تصفیه و لرد گیری روغن می باشد. دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و هیچ هدر رفتی ندارد. با این دستگاه های روغن گیری می توانید در هر ساعت از 10 الی 20 کیلو دانه روغن گیری نمایید. این نمونه دستگاه روغن گیری به صورت نیمه اتوماتیک کار می نماید.

دستگاه روغن گیری AG-200

این دستگاه نیز جهت روغن گیری از انواع دانه های روغنی مانند بادام، فندق، گردو، رازیانه، زیتون، آفتابگردان و… کاربرد دارد.

سرعت روغن گیری در این دستگاه به نوع دانه یا مغز بستگی دارد، ولی معمولاً روغن گیری مغزها با سرعت بالاتری انجام می شود. برق مصرفی این دستگاه برق سه فاز می باشد. در فرایند روغن گیری، همزمان با خروج روغن تولید شده، مکانیزم فیلتراسیون و تصفیه نیز انجام می شود و روغن به دست آمده کیفیت قابل قبولی خواهد داشت.

شرکت ای جی وارد کننده دستگاه های روغن گیری صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

برای خرید دستگاه روغن گیری به سایت ای جی (AG777.com) مراجعه کنید

برای خرید دستگاه روغن گیری مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام زاده محسن، کوچه شماره 23 پلاک 622

تلفن: 91010118-031

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور توسعه و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

منبع: فوت و فن
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16093

به "معرفی بهترین دستگاه روغن گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین دستگاه روغن گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید