معرفی هتل مجستیک گرند بانکوک ، 4 ستاره

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هتل مجستیک گرند بانکوک | Majestic Grande Hotel

با سبک تایلندی و دکور مدرن، هتل مجستیک گرند بانکوک یکی از بهترین اقامتگاه های شهر محسوب می گردد. این هتل در محله سوخومویت واقع شده و دارای امکانات گوناگونی نظیر استخر روباز و رستوران است. اتاق های هتل با مبلمان شیکی تزیین شده اند و دارای تلویزیونی با شبکه های جهانی هستند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل مجستیک گرند بانکوک Majestic Grande Hotel را معرفی کنیم.

معرفی هتل مجستیک گرند بانکوک ، 4 ستاره

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خدمات رفاهی هتل مجستیک گرند بانکوک

در این هتل 4 ستاره، کارمندان بخش پذیرش 24 ساعته جوابگوی شما خواهند بود. در لابی هتل می توانید از راهنمای گردشگری در خصوص شهر اطلاعات خوبی کسب کنید. علاوه بر آن در بخش پذیرش، امکان تبدیل ارز، انبار چمدان و خدمات تور و بلیط مهیاست. اینترت رایگان وای فای در تمام محوطه های هتل دسترسی خوبی دارد. بخش شست و شوی هتل شامل خدمات اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی است که در صورت استفاده از آن ها، ملزم به پرداخت هزینه مجزایی هستید و واکس کفش رایگان است.

استفاده از کافی نت، مرکز همایش و اتاق های کنفرانس و جلسه در هتل امکان پذیر است که آن ها هم ملزم به پرداخت جداگانه هستند. شما می توانید در شهر با یک ماشین اجاره ای به گشت و گذار بپردازید که در این صورت خیالتان از بابت پارکنیگ راحت خواهد بود؛ چرا که پارکینگ هتل رایگان و بدون احتیاج به رزرو قبلی است. شما می توانید از خود هتل نیز ماشین اجاره کنید.

کارکنان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل مجستیک گرند بانکوک

از امکانت تفریحی هتل می توان به استخر روباز اشاره نمود که برای مهمانان تعبیه شده است. همچنین جکوزی، سونای خشک و سونای بخار هم در اینجا موجود می باشد. مرکز تناسب اندام هتل، دستگاه های به روزی دارد که برای ورزش روزانه می توانید از آن ها بهره ببرید.

رستوران هتل به نام [email protected] نمای زیبایی از استخر دارد و رنج وسیعی از غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی سرو می نماید. غذاها را می توانید یا به صورت بوفه باز یا به صورت منویی انتخاب کنید. این رستوران همه روزه باز است و تمام وعده های غذایی را سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

اگر مایل باشید می توانید با دستگاه قهوه/چای ساز موجود در اتاق، برای خود یک نوشیدنی دم کنید و در اتاق میل بفرمایید. برای استفاده شما یخچال هم در اتاق ها گذاشته شده است و استفاده از خوراکی های داخل آن برای شما هزینه جداگانه ای خواهند داشت و بطری های آب رایگان هستند. تلویزیونی با شبکه های جهانی از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره نمود که در کنار آن یک دستگاه پخش DVD هم مشاهده می نماید.

در سرویس حمام اتاق ها لوازم بهداشتی-آرایشی نظیر شامپو و صابون برای استفاده مهمانان، موجود است. پرده های ضخیم برای استراحت شما کار گذاشته شده و سرویس خواب های باکیفیتی در اتاق وجود دارد. اینترنت بی سیم و سیمی، هر دو قابل دسترسی و رایگان است و همچنین میز کاری برای شما فراهم گشته است. سرویس پذیرایی در اتاق 24 ساعته قابل استفاده است و نظافت روزی یک بار انجام می گیرد. در صورت در خواست می توانید اتو و میز اتو داشته باشید اما گاوصندوق به طور پیش فرض داخل اتاق ها قرار گرفته که به سایز لپ تاپ است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق گرند سوپریر: 28 متر مربع هستند و یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • اتاق گرند دولوکس: این اتاق ها 40 متر مربع هستند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره داخل آن ها موجود است.
  • اتاق گرند پریمیور: 35 متر مربع فضا دارند و در آن ها یک تخت دونفره وجود دارد.
  • سوئیت گرند واندر: مساحت این سوئیت ها 70 متر مربع است که تخت دونفره کینگ کینگ در آن ها دیده می گردد.

فاصله هتل تا جاذبه های بانکوک

  • نانا پلازا: تا این جاذبه که 100 متر تا شما فاصله دارد، تنها 6 دقیقه پیاده روی دارید.
  • خیابان عرب: 300 متر از شما دورتر است که پیاده روی تا آنجا 8 دقیقه طول می کشد. اگر خیال دارید که با تاکسی این جهت را طی کنید، 16 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کلیسای واتانا: 300 متر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 16 دقیقه برای رسیدن به آن موقع احتیاج دارید. اتوبوس شما را 22 دقیقه ای می رساند و پیاده روی حدودا 22 دقیقه طول می کشد.
  • بنای مذهبی کوه طلایی (وات ساکت): 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با اتوبوس 55 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز شما را بعد از 26 دقیقه به آنجا می رساند.
  • بانکوک سیتی پیلار: 4 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر با اتوبوس بروید 35 دقیقه و با تاکسی هم یک 52 دقیقه می برد.
  • کاخ بزرگ: این جاذبه از شما حدود 6.6 کیلومتر دورتر است که با تاکسی بعد از 36 دقیقه آن را می بینید. اگر با اتوبوس بروید 1 ساعت را حدودا باید در نظر بگیرید.
  • وات آرون: 9 کیلومتر مسافت این جاذبه را می توانید با تاکسی 45 دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس هم حدودا 1 ساعت و 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • خیابان خائوسان: هتل مجستیک گرند بانکوک تا این خیابان تقریبا 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید تقریبا 35 دقیقه ای به آنجا می رسید. اتوبوس هم 50 دقیقه ای شما را خواهد رساند.
  • بازار چاتوچاک: این بازار هیجان انگیز از هتل 15 کیلومتر فاصله دارد. اگر تاکسی را انتخاب کنید، 50 دقیقه ای و اگر با دیگر وسایل حمل و نقل عمومی بروید حدودا 1 ساعت و 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابومی: تقریبا 22.1 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارید. اگر با تاکسی بروید 45 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید 1 ساعت و 30 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل مجستیک گرند بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بانکوک 10110، خلونگ توئی، خیابان سوخومویت 2

12 سوخومویت Soi 2, Khlong Toei, 10110 بانکوک, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 969

به "معرفی هتل مجستیک گرند بانکوک ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل مجستیک گرند بانکوک ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید