بهترین هتل های 5 ستاره و 4 ستاره ولگوگراد؛ چرخ گردان صنعت در روسیه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ولگوگراد شهری صنعتی و مهم در روسیه است که از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و با توجه به جاذبه های بی نظیری که دارد مسافرین زیادی به آن سفر می کنند و در هتل های مجلل آن اقامت می کنند.

بهترین هتل های 5 ستاره و 4 ستاره ولگوگراد؛ چرخ گردان صنعت در روسیه

ولگوگراد شهری در بخش جنوب غربی روسیه است که در همجواری رودخانه ولگا قرار گرفته است. این شهر یکی از شهرهای مهم صنعتی در روسیه است که در کنار کارخانجات مهم، دیدنی های بسیار و آثار تاریخی معروفی در آن وجود دارد که گردشگران بسیاری را به این شهر می کشاند. این شهر یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و بسیاری برای شرکت در این رویداد مهم ورزشی به این شهر سفر می کنند. با توجه به این موضوع، هتل های ولگوگراد و محل اقامت برای مسافرین از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های 5 و 4 ستاره ولگوگراد بپردازیم و شما را با امکانات و موقعیت آن ها آشنا کنیم؛ همراه ما باشید.

  • هتل ولگوگراد (Hotel Volgograd)
  • هتل سیتی هتل (City Hotel)
  • هتل تساریتسینکایا اسلوبودا (Tsaritsinskaya Sloboda)
  • هتل رینگ (Hotel RING)
  • هتل گالری پارک ولگوگراد (Hotel Gallery Park Volgograd)
  • هتل پارک این رادیسون ولگوگراد (Park Inn by Radisson Volgograd)
  • هتل هامپتون هیلتون ولگوگراد (Hampton by Hilton Volgograd Profsoyuznaya)
  • هتل هیلتون گاردن این ولگوگراد (Hilton Garden Inn Volgograd)
  • هتل استاری استالینگراد (Stariy Stalingrad)
  • هتل نوی (Hotel Noy)
  • هتل اینتوریست (Hotel Intourist)

هتل ولگوگراد (Hotel Volgograd)

هتل ولگوگراد هتلی 5 ستاره و لوکس است که در مرکز تاریخی، فرهنگی و تجاری شهر واقع شده و از سال 1890 فعالیت خود را شروع کرده است و همچنان با همان کیفیت به میزبانی از مهمانان خود می پردازد؛ مهمان نوازی این هتل زبان زد همگان است و همه مسافرین این قضیه را تایید می کنند. این هتل در سال 2013 بازسازی شده است و اقامتی خاص و زیبا با فراهم کردن بالاترین حد آسایش برای مهمانان را تضمین می کند.

ساختمان این هتل با معماری خیر ه کننده اش و نورپردازی بی نظیری که دارد، همچون نگینی درخشان در شهر جلوه می کند و لوکس بودن در همه بخش های این هتل مشهود است. همه وسایل در این هتل سلطنتی و مجلل هستند و طراحی داخلی فوق العاده ای در آن لحاظ شده است که مسافرین از همان ابتدای ورود خود عاشق آن می شوند.

اتاق های هتل با مبلمان های مجلل با طراحی ظریف و پرده های نقش و نگار دار دکور شده اند. مهمانان در اتاق های خود همچون سلاطین اقامت خواهند داشت و همه امکانات در بهترین حالت ممکن برای آنان فراهم شده است. همه اتاق ها برای رفاه حال مسافرین دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار، مینی بار و حمامی مجلل و شیک با لوازم آرایشی و بهداشتی است.

مهمانان در این هتل روز خود را با صبحانه ای متنوع و رنگارنگ شروع می کنند؛ رستوران های متعددی در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار دارند که مهمانان برای وعده های غذایی خود می توانند به آن مراجعه کنند و با طعم لذیذ غذاهای محلی آشنا شوند و با مردمان بومی به مصاحبه بپردازند. گزینه های اسپا و ماساژ نیز در این هتل برای مهمانان و داشتن لحظاتی عالی برای ریلکس کردن وجود دارد.

این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 3.9 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 15 کیلومتر، تا یادمان مام میهن فرامی خواند 4.2 کیلومتر و تا خانه پاولف 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Mira Street 12, 400131 Volgograd, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 157 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، شاتل هواپیمایی، انواع خدمات ماساژ، خدمات مانیکور و پدیکور، جکوزی، سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ما عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل سیتی هتل (City Hotel)

سیتی هتل، هتلی لوکس و مجلل در یک ساختمان تجاری و در طبقه 24ام آن با چشم انداز بی نظیری از شهر است. خدمات ارائه شده در این هتل فوق العاده و عالی است و مهمانان در اتاق هایی بزرگ، با فضایی دلباز که دکوری عالی دارد، اقامت خواهند داشت. اتاق های هتل تمام امکانات برای اقامتی بی نقص را برای مهمانان فراهم می کند.

اتاق ها که دارای دکوری مدرن هستند، به امکاناتی همچون اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، امکانات برای تهیه چای و قهوه، حمامی مجلل به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی مجهز هستند. هتل از یک موقعیت عالی برخوردار است و مهمانان با طی کردن فاصله ای اندک به بهترین رستوران ها و کافه ها دسترسی خواهد داشت.

این هتل در فاصله 1.9 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 1.8 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 14.3 کیلومتر، تا یادمان مام میهن فرامی خواند 1.6 کیلومتر و تا خانه پاولف 1.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Rokossovskogo 62, 400050 Volgograd, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 16 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ما عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل تساریتسینکایا اسلوبودا (Tsaritsinskaya Sloboda)

هتل تساریتسینکایا اسلوبودا هتلی خاص با ویژگی های هنری و معماری منحصر به فرد است. ساختمان سفید این هتل با سقف مخروطی و طرح داری که دارد مجذوب کنندهیت بسیاری به آن بخشیده است. مهمانان در این هتل اقامتی با رنگ و بوی تاریخی را لمس خواهند کرد و این هتل با امکانات عالی که برای مهمانان خود فراهم می کند، اقامتی متفاوت را برای آن ها تدارک می بیند.

این هتل در یک محیط سرسبز و آرامش بخش قرار گرفته است و قدم زدن در این محوطه با صدای وزش باد که روی سطح آب استخر برخورد می کند و با همراهی صدای دلنشین پرندگان، حسی بی نظیر را به مهمانان می بخشد. امکانات تفریحی بسیاری در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از آن ها می توان به استخر روباز و باشگاه اسب سواری در آن اشاره کرد. مهمانان برای رسیدن به آرامش بیشتر و برطرف کردن خستگی های خود می توانند به مرکز اسپا و ماساژ هتل مراجعه کنند و در محیطی سنتی از امکانات آنان بهره مند شوند.

مگر می شود در این محیط آرام و زیبا قرار گرفت و از خوردن غذا در آن لذت نبرد؟ رستوران این هتل، در فضایی با طراحی و نقاشی های دیواری فوق العاده، غذاهای لذیذ روسی و اروپایی را برای مهمانان خود سرو می کند و با پیشنهاد نوشیدنی های ناب و اصیل طعم غذا را برای مهمانان خود خوشایندتر می کند.

اتاق های هتل با طراحی کلاسیک و دکور شاهانه ای که دارند، محیطی مجذوب کننده و لوکس را برای مهمانان خود فراهم می کند و آن ها با بهترین امکانات و اقامتی در کمال آرامش روبرو خواهند شد. همه اتاق ها در این هتل دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمامی مجلل با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

این هتل در فاصله 6.2 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 7.8 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 8.5 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر در پی اقامتی متفاوت و به دور از شلوغی هستید، این هتل انتخابی مطمئن و بی نقص خواهد بود.

  • آدرس: Angarskaya Street 137/181, 400081 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 150 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز تناسب اندام، انواع خدمات ماساژ، سونا، استخر بچه ها، اسب سواری (پرداخت اضافه بها)، زمین بازی بچه ها، نگهداری از بچه ها، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ما عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل رینگ (Hotel RING)

هتل رینگ هتلی لوکس و باکیفیت در بخش مرکزی شهر ولگوگراد است که مهمانان با طی کردن فاصله ای اندک می توانند به بخش های اصلی شهر از جاذبه ها گرفته تا مراکز خرید دسترسی داشته باشند. اتاق های هتل دارای دکوری زیبا و کلاسیک هستند و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تلویزیون، صندوق امانات، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی در آن لحاظ شده است.

هتل دارای رستورانی با غذاهای لذیذ روسی و اروپایی است که مهمانان برای وعده های غذایی خود می توانند از غذاهای لذیذی که در آن سرو می شود، نوش جان کنند. یکی از ویژگی های برجسته این هتل تراسی زیبا با چشم انداز فوق العاده از شهر است که مهمانان می توانند با خوردن یک نوشیدنی فوق العاده در شبانگاه یا یک چای عصرگاهی، لحظات نابی را با دوستان یا خانواده خود داشته باشند.

یکی از ویژگی هایی که بسیاری از مسافرین در انتخاب هتل به آن توجه می کنند، داشتن استخر و سالن تناسب اندام است که این هتل نیز دارای مرکزی برای علاقه مندان به ورزش و شنا است و می توانند در ساعات مشخص از امکانات این مرکز و استخر آن بهره مند شوند. این هتل در فاصله 6.2 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 4.4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 14.2 کیلومتر، تا خانه پاولف 2.2 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 7 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Krasnoznamenskaya Str., 25 B, 400131 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 62 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز تناسب اندام، انواع خدمات ماساژ، سونا، حمام، سولاریوم، استخر بچه ها، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی آی پی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ما عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل گالری پارک ولگوگراد (Hotel Gallery Park Volgograd)

هتل گالری پارک ولگوگراد هتلی با بنایی زیبا و محیطی خاص است که یک گزینه خوب و عالی در سفر به این شهر است. اتاق های این هتل با وسایلی کلاسیک مبله شده و تناسب بسیاری بین طرح و رنگ کاغذ دیواری ها و وسایلی که در دکوراسیون آن ها استفاده شده، برقرار است. اتاق ها در این هتل دارای امکانات بی سیم، مینی بار، تلویزیون، کمد لباس و حمامی با لوازم بهداشتی است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می شود و رستوران هتل نیز با غذاهای متنوع روسی و انگلیسی از مهمانان خود پذیرایی می کند. بار هتل با پیشنهاد نوشیدنی های متنوع نه تنها مهمانان را با طعم های محلی آشنا می کند بلکه آنان لحظات متفاوتی را در این محیط با دوستان خود تجربه خواهند کرد.

این هتل در فاصله 6.2 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1.2 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 4.2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 13.6 کیلومتر، تا خانه پاولف 2.4 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 4.1 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rokossovskogo Street 7, 400012 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 37 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز تناسب اندام، انواع خدمات ماساژ، سونا، حمام، سولاریوم، استخر بچه ها، بیلیارد (اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ما عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل پارک این رادیسون ولگوگراد (Park Inn by Radisson Volgograd)

هتل پارک این رادیسون ولگوگراد هتلی 4 ستاره در مرکز شهر ولگوگراد است که در کنار امکانات خوبی که به مهمانان خود ارائه می دهد، با استفاده از رنگ های مختلف و شاد در دکوراسیون خود، حس نشاط و سرزندگی بسیاری را به مهمانان خود می بخشد.

اتاق های هتل با تخت هایی ساده مبله شده، اما رنگ های شاد و طرح های مورب خطوط بر روی پرده ها، در کنار طرح های شطرنجی بر روی پارچه روتختی ها، محیط اتاق ها را شاد و مهیج کرده است. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، امکانات چای ساز و قهوه ساز و حمامی با لوازم آرایشی و بهداشتی است.

سرآشپز رستوران با منویی متنوع از غذاهای محلی و بین المللی از مهمانان خود پذیرایی می کند. صبحانه این هتل هر روزه با عطر نان تازه و انواع مرباجات در کنار لبنیات مختلف برای مهمانان سرو می شود و آنان روز خود را صبحانه ای عالی در این هتل شروع می کنند.

این هتل در فاصله 1.2 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 3.7 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 14.4 کیلومتر، تا خانه پاولف 1.5 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 4.1 کیلومتر فاصله دارد. قیمت این هتل در برابر خدماتی که ارائه می دهد، بی نظیر است و یک انتخاب عالی در سفر به این شهر خواهد بود.

  • آدرس: Ulitsa Mikhaila Balonina 7, 400050 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 149 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، شاتل هواپیمایی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ما عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل هامپتون هیلتون ولگوگراد (Hampton by Hilton Volgograd Profsoyuznaya)

هتل هامپتون هیلتون ولگوگراد هتلی 4 ستاره و لوکس در منطقه ای مسکونی و آرام است که اگر امکانات عالی در کنار محیطی آرام و به دور از شلوغی برای شما اهمیت دارد، این هتل انتخابی خوب برای شما خواهد بود. دکوراسیون این هتل مدرن است و این قضیه برای اتاق ها نیز حاکم است و همه اتاق ها با لوازمی ساده و مدرن مبله شده اند و مهمانان در مدت اقامت خود راحتی بسیاری در اتاق های خود خواهند داشت. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی، اتو و سشوار هستند.

بار هتل دارای یک محیط آرام و ساده است و بیشتر به کافه شباهت دارد؛ نوشیدنی های متنوعی در این بخش برای مهمانان سرو می شود و مهمانان می توانند در این فضای ساده و آرام ساعت ها بنشینند و با دوستان خود به گپ و مصاحبه بپردازند.

این هتل در فاصله 2.2 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1.2 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 5.5 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 14.5 کیلومتر، تا خانه پاولف 1.5 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 5.7 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Profsouznaya Street 13, 400001 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 157 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، شاتل هواپیمایی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ما عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، چینی، فرانسوی، کره ای، آلمانی)

هتل هیلتون گاردن این ولگوگراد (Hilton Garden Inn Volgograd)

هتل هیلتون گاردن این ولگوگراد هتلی مجلل و لوکس در مرکز شهر است که با امکانات عالی و مدرن از مهمانان خود میزبانی می کند. در دکوراسیون اتاق ها از رنگ های گرم و برای وسایل چوبی از رنگ قهوه ای سوخته استفاده شده و محیطی آرامش بخش را برای مهمانان ایجاد کرده است؛ همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، لوازم تهیه چای و قهوه و حمامی با لوازم کامل هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در تنوع بسیار سرو می شود و مهمانان در یک رستوران مدرن و زیبا با مبلمان های رنگی که محیط شادابی دارد، غذاهای لذیذ این هتل را می چشند. این هتل در فاصله 2.3 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 1 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 15.3 کیلومتر، تا خانه پاولف 1.6 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 1.7 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Prospekt Lenina 56A, 400005 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 157 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سالن بدنسازی، شاتل هواپیمایی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل استاری استالینگراد (Stariy Stalingrad)

هتل استاری استالینگراد هتلی 4 ستاره در مرکز شهر است که تا ایستگاه قطار نیز تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل با توجه به موقعیت خوبی که دارد می تواند یک شروع خوب برای گشت شهری و دسترسی به جاذبه های آن خواهد بود.

اتاق های هتل دارای فضای دلباز و بزرگ است و همه امکانات برای رفاه حال مهمانان در آن فراهم است و همه اتاق ها دارای امکانات اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، چای و قهوه ساز و حمامی با لوازم مرتبط است. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می شود و رستوران هتل نیز غذاهای بین المللی و روسی را به مهمانان خود پیشنهاد می دهد.

این هتل در فاصله 0.6 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 3.7 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 15.1 کیلومتر، تا خانه پاولف 1.2 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 1.7 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای زوج ها مناسب است و قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می دهد، مناسب است.

  • آدرس: Ostrovskogo Street 4, 400131 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 20 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه

هتل نوی (Hotel Noy)

هتل نوی هتلی لوکس و زیبا با تفریحات متنوع در ولگوگراد است که با توجه به هزینه ای که مسافرین برای اقامت در آن می پردازند، امکانات قابل قبولی را برای آنان ارائه می دهد. اتاق های هتل بسیار تمیز و مرتب هستند و با وسایل چوبی ساده مبله شده اند؛ اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند.

این هتل دارای دو استخر برای بچه ها و بزرگسالان است که یک گزینه مهیج برای هر نوع سنی در این هتل است و در اوقات فراغت خود می توانند لحظات خوب و شادی را در این بخش تجربه کنند. سونای هتل نیز برای علاقه مندان به این بخش گزینه خوبی خواهد بود.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می شود؛ رستوران های متعددی نیز در اطراف هتل وجود دارد و مسافرین می توانند برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی برای وعده های غذایی خود به آن ها مراجعه کنند. این هتل در فاصله 4.7 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 4.6 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 11 کیلومتر، تا خانه پاولف 1.2 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 3.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 30 Let Pobedy Boulevard 39A, 400117 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 20 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، سالن بدنسازی، استخر روباز، استخر بچه ها، مرکز اسپا، سونا، شاتل هواپیمایی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه بچه ها، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اینتوریست (Hotel Intourist)

هتل اینتوریست هتلی در مرکز شهر است که در یک ساختمان قدیمی و تاریخی قرار گرفته است و برای گردشگرانی که به حس و حال تاریخی علاقه مند هستند، گزینه عالی برای اقامت خواهد بود. راهروها، ستون ها و گچبری های اجرا شده همه شاهد این قضیه هستند و سقف های بلند، مجذوب کنندهیت آن را دوچندان کرده است.

اتاق های هتل دارای چیدمانی کلاسیک است و دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، میز کار، تلویزیون و حمامی اختصاصی با لوازم آرایشی است. این هتل در فاصله 0.6 کیلومتری از ایستگاه مترو شماره 1 قرار گرفته است و تا استادیوم ولگوگراد آرنا 3.7 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی ولگوگراد 15 کیلومتر، تا خانه پاولف 1.3 کیلومتر و تا یادمان مام میهن فرامی خواند 3.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Mira 14, 400066 Volgograd, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 98 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، سالن بدنسازی، جکوزی، شاتل هواپیمایی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی)

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل های لوکس و مجلل شهر ولگوگراد بود؛ در این مقاله سعی شد هتل هایی ذکر شود که در نوع خدمات و موقعیت در نوع خود بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11401

به "بهترین هتل های 5 ستاره و 4 ستاره ولگوگراد؛ چرخ گردان صنعت در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره و 4 ستاره ولگوگراد؛ چرخ گردان صنعت در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید