طراحی سایت: معرفی کامل ماشین لباسشویی سامسونگ WW90 از سایت دبی کوچولو

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ماشین لباسشویی سامسونگ WW90

خبرگزاری خبرنگاران- ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90 ظرفیت 9 کیلوگرم دارد و در رنگ نقره ای به وسیله برند سامسونگ فراوری و به بازار عرضه شده است. قیمت و خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی بسته به برند و امکاناتی که شرکت ها برای این دستگاهها قرار میدهند فرق دارد. این ماشین لباسشویی از امکانات و قابلیت بسیار گسترده ای برخوردار است. لباسشویی سامسونگ WW90 امکانات و فناوری های بسیار گسترده ای را نیز برای شما ارائه می دهد. نقطه قوت این ماشین لباسشویی وجود موتور Digital Inverter میباشد. ماشین لباسشویی WW90 در هر دقیقه 1400 دور دارد و با این سرعت چرخش می تواند تمامی لباس های شما را با حفظ بافت پارچه شسته و با کیفیت بالایی برای شما ارائه دهد. نوع مخزن لباسشویی WW90 از جنس درام به نام های Main و Backplate می باشد. در این ماشین لباسشویی هیترهای برای کارایی بهتر ماشین به کار رفته است. لباسشویی ال جی سامسونگ WW90 دارای قابلیت Add Wash است و شما می توانید هنگام که ماشین لباسشویی کار می نماید لباس هایی را که فراموش کردید به داخل آن بریزید اضافه کنید. لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90 امکانات و قابلیت بسیار گسترده ای دارد و به تکنولوژی Eco Bubble مجهز شده است. بعلاوه این لباسشویی دارای سیستم Bubble soak است و برچسب انرژی A+++ دارد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90 قابلیت Delay End و Quick Wash مجهز شده است. بعلاوه این ماشین لباسشویی به قابلیت کنترل و عیب یابی هوشمند مجهز شده و می تواند به صورت هوشمند تمامی ایرادات و خطاهای ماشین لباسشویی را تشخیص داده و آنها را برای شما اعلام می نماید. اگر قصد خرید لباسشویی از بانه و گناوه را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید و با مشاوران حرفه ای دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی سایت: معرفی کامل ماشین لباسشویی سامسونگ WW90 از سایت دبی کوچولو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مشخصات ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90

ماشین لباسشویی WW90 در فهرست ماشین لباسشویی های پرتوان و سریع برند سامسونگ قرار گرفته است. این لباسشویی در رده ماشین لباسشویی های سری 6 بوش است. قیمت و خرید ماشین لباسشویی بوش بستگی به سری آن دارد و هر چه سری آن بالاتر باشد، امکانات آن بیشتر و قیمت آن نیز بالاتر میرود. این ماشین لباسشویی کاملا زیبا و ویژه طراحی شده است و در هر محیطی که قرار بگیرد آنجا را نیز زیباتر و شیک تر می نماید. در مقایسه با حالت معمول ماشین لباسشویی WW90 می تواند با سرعت دو برابر بیشتر کار نموده و از دوام بالاتری نیز برخوردار است. لباسشویی WW90 دارای دو درام به نام های Main و Backplate می باشد. ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ WW90 به قابلیت Digital Inverter مجهز شده است. این قابلیت موتور تپنده ماشین لباسشویی می باشد و باعث شده است که ماشین لباسشویی در فهرست کم صدا و کم مصرف ترین ماشین های لباسشویی قرار بگیرد. لباسشویی WW90 سامسونگ می تواند با قدرت بسیار بالا تمامی لباس ها را شسته و آنها را با کیفیتی گسترده برای شما ارائه دهد. این ماشین لباسشویی برنامه های خاصی دارد که می تواند درام و حتی لاستیکهای دور درب آن را نیز تمیز نموده و شما هیچ نیازی به شستشوی داخلی ماشین لباسشویی ندارید. ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90 به گونه ای طراحی شده است که کشوی مواد شوینده و مخزن شستشو همواره تمیز بوده و هیچ گونه میکروبی در داخل آن وجود ندارد و امکان رشد باکتری نیز وجود ندارد.

لباسشویی سامسونگ WW90 دارای سیستم گرمایشی قدرتمندی است که می تواند برای سالیان سال بدون افت کیفیت، کار خودش را انجام دهد. سطح به کار رفته در ماشین لباسشویی WW90 ضد چسبندگی است و مانع جذب آهک و جِرم ها در اطراف آن می گردد. ماشین لباسشویی 9 کیلویی WW90 قابلیت حباب سازی قوی دارد و با وجود قابلیت Eco Bubble می تواند قویترین لکه های لباس ها را نیز از بین ببرد. بعلاوه این ماشین لباسشویی قابلیت Q-rator دارد و می تواند به صورت کاملاً هوشمند با شما تعامل داشته و شما می توانید برنامه و زمان پیشنهادی خود را نیز با اضافه کنید. لباسشویی سامسونگ WW90 به قابلیت HomeCare Wizard مجهز شده است و ایرادات ماشین لباسشویی را به صورت هوشمند پیدا نموده و به شما اطلاع می دهد. لباسشویی WW90 این قابلیت را دارد به صورت سریع و آسان در 39 دقیقه لباس ها را بشوید. این ماشین لباسشویی تمام لباس ها را به صورت بهداشتی شسته و از انواع پارچه های پشمی نخی و پلاستیکی نیز محافظت می نماید.

طراحی ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90

لباسشویی سامسونگ WW90 از جمله محصولات برند سامسونگ است که ظاهری کاملا آراسته دارد و در هر محیطی که قرار بگیرد جلوه آن را نیز زیباتر و شیک تر می نماید. درب ماشین لباسشویی دارای دکمه های تنظیم برنامه هستند و بدنه این ماشین به صورت موزون و سنجیده طراحی شده است و به راحتی می توانید این ماشین لباسشویی را در کنار کابینت و سایر لوازم قرار دهید و هماهنگی خاصی را برای خانه و آشپزخانه خود ایجاد کنید. ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ به صورت زیرکانه مهندسی شده است و با وسایل آشپزخانه شما به راحتی هماهنگ می گردد. قالب درب ماشین لباسشویی WW90 رنگ مشکی دارد و با رنگ نقره ای هارمونی زیبا ایجاد می نماید. در قسمت بالای محصول، درب کشویی مواد شوینده طراحی شده است. بعلاوه این ماشین لباسشویی دارای دکمه چرخشی است که شما می توانید برای تنظیم برنامه ها از آن بهره ببرید. صفحه نمایشگاه LED نیز بر روی ماشین لباسشویی WW90 طراحی شده است که شرایط لباسشویی را برای شما اطلاع می دهد.

فناوری ها و قابلیت های ماشین لباسشویی سامسونگ WW90

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90 در مبلغ قبض آب و برق شما صرفه جویی بسیار چشمگیری ایجاد می نماید. مقدار مصرف انرژی این ماشین کاملا کم است و کمترین سر و صدا را فراوری می نماید. تمامی این موارد باعث شده است طول عمر مفید دستگاه افزایش یابد و با صرف کمترین آب و برق برترین کارایی را برای شما ارائه می دهد. ماشین لباسشویی کیو درایو سامسونگ WW90 به فناوری Digital Inverter مجهز شده است. بعلاوه این ماشین لباسشویی دارای آهنرباهای بسیار قدرتمندی است که می تواند با فراهم کردن شرایطی بسیار مناسب موتور را در برترین شرایط حفظ کند. مقدار سر و صدا و نویز ماشین لباسشویی هنگام کار کردن تنها 49 دسی بل است و هنگام خشک کردن نیز به 73 دسی بل می رسد. این لباسشویی برچسب انرژی A+++ دارد و با محیط زیست نیز کاملاً سازگار می باشد. یکی از قابلیت های به کار رفته در ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90 این است که می تواند حباب هایی را فراوری کند و قویترین لکه ها را نیز از بین ببرد. لباسشویی WW90 قابلیت لکه زدایی و تمیز کنندگی بسیار بالایی دارد. بعلاوه شما می توانید لباس های جامانده را نیز هنگام کار کردن دستگاه به آن اضافه کنید. لباسشویی WW90 دارای قابلیت Add Wash است و به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده و شما می توانید با استفاده از تلفن همراه خودتان ماشین لباسشویی را نیز از راه دور کنترل و مدیریت نمایید. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی 2022 سامسونگ در WW90 را دارید حتما به فروشگاه اینترنتی دوبی کوچولو مراجعه نمایید و این محصول را با قیمتی استثنایی بخرید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10457

به "طراحی سایت: معرفی کامل ماشین لباسشویی سامسونگ WW90 از سایت دبی کوچولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: معرفی کامل ماشین لباسشویی سامسونگ WW90 از سایت دبی کوچولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید