مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، حضور منحرفان به عنوان دشمنان اصلی جاودانگان از قبل تایید شده است. در اعلامی رسمی از دیزنی گفته شده است که گروهی از قهرمانان فناناپذیر مجبور می شوند از خفا بیرون بیایند و با منحرفان که به عنوان قدیمی ترین دشمنان بشر شناخته می شوند، مبارزه نمایند. این نشان می دهد که منحرفان به راستا منفور خود، مانند چیزی که در کمیک ها نشان داده شده، ادامه خواند داد. اما این حرف تاییدی بر حضور منحرفان به عنوان دشمنان اصلی جاودانگان نیست. آن ها می توانند تنها محرکی برای از خفا بیرون آمدن و اعلام موجودیت جاودانگان باشند و خط داستانی جدیدی را رقم بزنند. به هر حال مارول سابقه غافل گیر کردن طرفداران با تغییر دشمن های اصلی را دارد و این کار را هم خیلی خوب بلد است.

مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

احتمال می رود که این مناقشه به صورت درگیری با منحرفان باشد، اما این قضیه ممکن است درست نباشد. هنگامی که در تریلر سرسی می گوید تا الان، شخصیت دروییگ بری کیوگن نشان داده می گردد که این می تواند نشانه ای مبنی بر نقش منفی او در فیلم باشد. بدون جزئیات دقیق بیشتر نمی توان دشمن اصلی قهرمانان این فیلم را معین کرد و امکان دارد که بیش از یک شخصیت منفی داشته باشیم.

بالاخره اولین تریلر فیلم مورد انتظار جاودانگان از راه رسید، اما در این تریلر اثری از شخصیت های منفی جدید دنیای سینمایی ماورل فیلم نمی بینیم. این فیلم به کارگردانی کارگردان برنده جایزه اسکار کلوئی ژائو و با مجموعه ای از بازیگران برجسته و درجه یک شامل جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لیا مک هیو،. برایان تایری هنری و آنجلینا جولی راجع به گروهی از قهرمانان نیمه جاودان او است. تاریخ اکران این فیلم 5 نوامبر 2021 خواهد بود.

تریلر جاودانگان بسیار خیره نماینده بود و نشان داد که کار زیادی روی آن اجرا شده، اما اطلاعاتی از داستان فیلم را برملا نمی نماید. در طول این دو دقیقه، شخصیت سرسی جما چان یک داستان کلی از جاودانگان تعریف می نماید (راجع به این که چگونه سال ها که در میان انسان ها زندگی و به عنوان محافظان آن ها عمل می نمایند). اواسط تریلر سرسی می گوید: جاودانگان هیچ گاه دخالت ننموده اند… تا الان. این جمله ای است که راجع به مناقشه اصلی فیلم، به ما اطلاع می دهد.

منبع مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10071

به "مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شرور اصلی فیلم جاودانگان کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید