ممنوعیت تردد خودروهای سنگین روزهای تعطیل در جهت دیلمان ، سیاهکل

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دادستان سیاهکل گفت: با توجه به وقوع حوادث رانندگی با خسارت های جانی و اقتصادی تردد خودروهای سنگین در روزهای تعطیل در جهت دیلمان - سیاهکل ممنوع شد.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین روزهای تعطیل در جهت دیلمان ، سیاهکل

به گزارش گیل خبر، سال ها است مردم دیلمان و جهانگردانی که به جاده تفریحی و جهانگردی سیاهکل به دیلمان رفت و آمد می نمایند از تردد خودروهای سنگین حامل سیمان دیلمان از این جاده گلایه دارند.

هر ساله خطرات و تصادفات بسیاری در این جاده منجر به تلفات سنگین جانی و اقتصادی برای هموطنان می گردد و خسارات بسیاری را نیز به زیرساخت های راه وارد می نماید.

در آخرین از حادثه طی چند روز گذشته ناتوانی یک راننده در کنترل کامیون حمل سیمان در جاده دیلمان، منجر به تصادفی دردناک با چند خودروی جهانگرد که در روز برفی به این منطقه رفته بودند شده و یک کودک 11 ساله به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

این موضوع سبب شد تا دادستان سیاهکل به عنوان مدعی العموم وارد عمل شده و عبور و مرور ماشین های سنگین را در بعضی روزهای سال از این جاده ممنوع اعلام کند.

هادی نیرومند با بیان اینکه بنا به نظر کارشناسان وجود کارخانه سیمان در دیلمان و تردد کامیون های حمل سیمان موجب افزایش ترافیک و خسارت های جانی و اقتصادی در این راستا شده است، اضافه نمود: این تصادفات رنج های بسیاری را به خانواده ها و جامعه تحمیل نموده و آسیب های اجتماعی ناشی از آن دردناک است که باید برای کاهش هرچه بیشتر تصادفات کوشش کرد.

وی در ادامه با اشاره به گزارش پلیس راه مبنی بر افزایش ترافیک در ایام پیک تردد و روزهای پنجشنبه و آدینه به علت تردد کامیون های حمل سیمان، اضافه نمود: بنا به مصوبه شورای اداری شهرستان سیاهکل و در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم و پیشگیری از وقوع جرم، تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین در روزهای پنجشنبه، آدینه و ایام تعطیلات و بعلاوه روزهای برفی در این راستا ممنوع است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11288

به "ممنوعیت تردد خودروهای سنگین روزهای تعطیل در جهت دیلمان ، سیاهکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد خودروهای سنگین روزهای تعطیل در جهت دیلمان ، سیاهکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید