منتظریم کاپ سوپرجام را بگیریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حاجی بیگی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سوپر جام گفت: پرونده سوپر جام دیگر بسته گردیده است. فکر نمی کنم هیچ نکته مبهمی وجود داشته باگردید. ترجیح ما تا قبل از تاریح برگزاری مسابقه، این بود که بازی انجام گردد و با پیروزی در زمین مسابقه جام را تصاحب کنیم. باشگاه و تیم برنامه ریزی های خود را تغییر دادند تا در تاریخ مقرر آماده باشند و طبق مدارک و مستندات، استقلال از حضور در این بازی پرهیز کرد. در نهایت حکم صادر گردید و با توجه به اظهار نظرهای رسمی انجام شده، در زمان مقرر و طبق شرایط مندرج در قانون، اعتراضی هم به رای انجام نگردید. این امر به منزله قطعی گردیدن حکم صادره و قهرمانی پرسپولیس در بازی سوپر جام است. فقط می ماند که جام به شکل شایسته ای به پرسپولیس اهدا گردد. اتفاقا در این ارتباط با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت نموده ایم. شاید شرایط را مناسب ندیده اند ولی انتظار این است در بازی که در تهران داریم، این اتفاق روی دهد.

منتظریم کاپ سوپرجام را بگیریم

سرپرست بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت بدهی های باشگاه که اهمیت ویژه ای در جلسات هیأت مدیره دارد، اعلام نمود: خدا را شکر پرداخت های خوبی انجام گردیده است و روند حرکت باشگاه با وجود تمام مشکلات با تدابیر اتخاذ گردیده مثبت بوده است. با اقدامات انجام شده، بحران را پشت سر گذاشتیم و توانستیم پرونده ها را در C.A.S و فیفا برطرف و رجوع کنیم. الان بحث ما پرداخت ارقام به افرادی است که طبق این احکام از پرسپولیس طلبکار هستند. یکسری عزیزان داخلی هم هستند که بعضی از آنها با توجه به لطف و تعصبی که نسبت به پرسپولیس داشته اند، تخفیف های خوبی به باشگاه داده اند و در همین جا از آنها تشکر می کنیم. در بعضی موارد هم شرایط خاصی را برای پرداخت در نظر گرفته ایم و برای این منظور توافق گردیده است.

حاجی بیگی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی که انجام شده است و با درایت مدیریت باشگاه پرونده این بدهی ها تا نیم فصل بسته گردد. فکر می کنم این اتفاق، یک واقعه تاریخی در پرسپولیس تلقی گردد که تعهدات متعدد باشگاه در سال های گذشته، به ویژه در 15 سال اخیر تسویه می گردد که این حمایت های هواداران و کوشش های مدیریتی باشگاه، تحت هدایت ها و پیگیری های وزیر محترم ورزش و جوانان محقق می گردد.

حاجی بیگی درباره حسابرسی مالی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: یکی از مسائلی که به گشتت روی آن حساس هستیم، بحث های مربوط به حسابرسی، تراز مالی و اظهار نامه مالیاتی است. یکی از عمده مشکلات پرسپولیس در طول سال ها، عدم تائید حساب ها بوده است که خود منشا مسائل گوناگون از جمله بدهی سنگین مالیاتی گشت. باشگاه باید هر سال حسابرسی گردد و تراز مالی را به موقع ارائه بدهیم. البته باشگاه پرسپولیس درآمدزا نیست ولی به هر حال هر موسسه و شرکتی باید اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کند. از اقدامات هیأت مدیره این بوده است که در دو سال گذشته این کار را انجام داد و نظم در امور مالی باشگاه حاکم گردیده است. سیستم اتوماسیون اداری باشگاه نیز در حال راه اندازی است و این موارد می تواند جلوی بروز مشکلات مختلف را بگیرد.

سرپرست بخش حقوقی باشگاه در پاسخ به سوالی درباره این که چه زمانی فرار می رسد تا باشگاه از پرونده های حقوقی به ویژه در مراجع بین المللی رها گردد، توضیح داد: اتفاقا باید بگویم به لطف خدا ما در حال حاضر با موضوع حادی روبرو نیستیم و با بسته گشتن پرونده های قبلی، پرونده جدیدی مطرح نگردیده و در حال حاضر پرونده ای که مفتوح باگشت، نداریم و اتفاق بسیار مهمی است. پرونده ها الان به مرحله ای رسیده اند که از وضعیت حقوقی خارج گردیده و احکام و تعهدات باید انجام گردد. در 90 درصد موارد، این مرحله نیز به سرانجام رسیده است. البته باشگاه با شرایط ارزی که وجود دارد با مشکلاتی روبرو است و امیدوارم مدیران ارگشت کشور مراعات شرایط ما رابکنند که به هر حال تعهدات خارجی داریم تا به این ترتیب گشایشی در کار باشگاه ها گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 19

به "منتظریم کاپ سوپرجام را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظریم کاپ سوپرجام را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید