موافقت شورای عالی معماری با انتقال پادگان07به خارج از شهرخرم آباد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، محمد اصلانی در مصاحبه با خبرنگاران، به انتقال پادگان 07 خرم آباد اشاره نمود و گفت: یک ماه پیش در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مصوب شد پادگان 07 خرم آباد به خارج از شهر منتقل گردد.

موافقت شورای عالی معماری با انتقال پادگان07به خارج از شهرخرم آباد

جهت دریافت خدمات هزینه نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی مطرح کرد: با توجه به قرارگیری پادگان 07 در مرکز شهر خرم آباد شورای عالی معماری و شهرسازی کشور در ابلاغیه ای به استانداری لرستان با تغییر کاربری اراضی این پادگان موافقت نموده است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان لحاظ کردن چندین بند قانونی را مقدمه انتقال این پادگان به خارج از شهر دانست و اضافه نمود: طی هفته جاری در جلسه ای با حضور ارتش موضوع انتقال پادگان 07 به خارج از شهر مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان بیان داشت: ارتش می تواند از محل فروش پادگان 07 برای خود در خارج از شهر پادگانی تامین کند.

اصلانی توضیح داد: با تغییر کابری پادگان های موجود در سطح شهر خرم آباد می توان آن ها را به مرکزی تفریحی، توریستی، تجاری، گردشگری و مسکونی تبدیل کرد.

بنابراین گزارش، پادگان 07 خرم آباد متعلق به ارتش بوده که به دلیل وسعت زیاد و موقعیت مناسب جغرافیایی می تواند در راستای رونق گردشگری مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1932

به "موافقت شورای عالی معماری با انتقال پادگان07به خارج از شهرخرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت شورای عالی معماری با انتقال پادگان07به خارج از شهرخرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید