نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در چابهار افتتاح می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری فردا با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افتتاح می گردد.

نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در چابهار افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: فرصتهای سرمایه گذاری استان در حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با ارائه بروشور، کتاب، بنر و غیره در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی است برای اینکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای سرمایه گذاری در استان ترغیب کنیم.

او گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری بندر چابهار با دیدگاه توسعه استان سیستان و بلوچستان نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار میشود.

جلالزایی یادآور شد: عملیات اجرای مجتمع گردشگری درک شهرستان کنارک نیز با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شروع خواهد شد. جلالزایی ادامه داد: آنالیز زمینه های توسعه استان سیستان و بلوچستان ، دیدار با فعالان گردشگری شهرستان های چابهار و کنارک و بازدید از هتل های در حال ساخت و اقامتگاههای بوم گردی چابهار از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در سفر به این پهناورترین استان کشور است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 272

به "نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در چابهار افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در چابهار افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید