نمایش فیلمهای ایرانی در اروپا و کانادا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نمایش فیلم های سینمای ایران در اروپا و کانادا که همزمان با سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر جشنواره سینمایی فجر آغاز شد، هم چنان در شهرهای رم، وین،بلگراد، لندن، مادرید و استانبول ادامه خواهد داشت.

نمایش فیلمهای ایرانی در اروپا و کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، نمایش فیلمهای سینمای ایران، از 25تا 29 فوریه (6 تا10 اسفند) در شهرهای رم، وین،بلگراد، لندن، مادرید و استانبول برگزار می گردد.

در این برنامه که در راستای حمایت و نشر آثار سینمای ایران به همت سازمان سینمایی وزارت ارشاد برپا می گردد، فیلم هایی چون متولد 65 ساخته مجیدتوکلی، در دنیاى تو ساعت چند است؟ به کارگردانی صفی یزدانیان وپل خواب به کارگردانی اکتای براهنی به نمایش در می آید.

سالن کاپبلانو شهر ونکوور کانادا نیز از 18فوریه(29 بهمن) میزبان این آثار است. نمایش این فیلم ها که تاکنون با استقبال خوب تماشاگران ایرانی و کانادایی روبه رو شده است، تا 27 فوریه(هشتم اسفند) ادامه دارد.

این رویداد فرهنگی همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از شهر پاریس آغاز شد و طی پنج شب فیلم های من،متولد 65،خانه اى در خیابان چهل ویکم، احتمال باران اسیدى و در دنیاى تو ساعت چند است؟ در این شهر به نمایش درآمدند.

انتهای پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 721

به "نمایش فیلمهای ایرانی در اروپا و کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فیلمهای ایرانی در اروپا و کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید