نمونه آزمایشی پیکسل 7 با قیمت 510 دلار در فروشگاه های آنلاین دیده شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شب گذشته تصاویری از نمونه آزمایشی گوشی مورد انتظار پیکسل 7 در فروشگاه های آنلاین نظیر eBay و فیسبوک دیده شد، در حالی که 510 دلار قیمت گذاری شده بودند.

نمونه آزمایشی پیکسل 7 با قیمت 510 دلار در فروشگاه های آنلاین دیده شد

گوگل قصد دارد پاییز امسال از گوشی های سری پیکسل 7 رونمایی کند. این گوشی ها به احتمال بسیار زیاد در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار خواهند شد و ظاهری تقریبا مشابه نسل گذشته خواهند داشت. البته به لطف تیزری که گوگل در جریان رویداد I/O خود با کاربران به اشتراک گذاشت، متوجه شدیم طراحی ماژول و نوع نمایش دوربین ها روی این ماژول اندکی فرق دارد، اما به صورت کلی زبان طراحی نسل آینده از پرچم داران گوگل با نسل کنونی یکسان خواهد بود.

عادت داشتیم شایعات مربوط به محصولات گوگل را یک سال قبل از عرضه هم بشنویم، اما اینکه شخصی بیاید و نمونه آزمایشی یک محصول را با قیمت 510 دلار در فروشگاه های آنلاین برای فروش بگذارد کمی عجیب و تازه بود. جالب اینجاست که حتی نام و موقعیت مکانی شخص فروشنده هم در این ویدیو آمده بود. حال نمی دانیم این شخص چگونه توانست به نمونه آزمایشی پیکسل 7 دسترسی پیدا کند.

یکی از اعضای توسعه دهندگان XDA با نام میشل رحمان، این تصاویر را با دقت مورد بررسی قرار داد و به نتیجه بسیار عجیبی هم برخورد. او دریافت که تصاویر ثبت شده از پیکسل 7 که در وب سایت فروشگاه قرار گرفتند، با یک پیکسل 7 پرو ثبت شده اند. اینطور که به نظر می رسد، شخص فروشنده چندین نمونه آزمایشی از سری پیکسل 7 را در اختیار دارد و به نظر می رسد در آینده تعداد بیشتری از آن ها را به فروش خواهد رساند.

البته بعد از اینکه خبر قرارگیری نمونه آزمایشی پیکسل 7 در فروشگاه eBay وایرال شد و منابع خبری آن را پوشش دادند، فروشنده این محصول را از لیست فروشگاه پاک کرد. اما نکته اینجاست که هم تصاویر مربوط به پیکسل 7 و هم پیکسل 7 پرو که در واقع رفلکسی از آن را توانستیم از قاب پشتی پیکسل 7 مشاهده کنیم، دقیقا با آنچه که خود گوگل در رویداد اخیر خود به اشتراک گذاشت مطابقت دارند. یعنی بعید است که او دروغ بگوید.

سری پیکسل 7 قرار است در ماه اکتبر امسال رسما رونمایی و راهی بازار شود. اینطور که به نظر می رسد، باز هم سامسونگ تولید قلب تپنده این سری را برعهده خواهد گرفت. تراشه ای که احتمالا با نام تنسور 2 شناخته و با لیتوگرافی 4 نانومتری تولید خواهد شد. نخستین تراشه سری تنسور که مبتنی بر لیتوگرافی 5 نانومتری است و در نتیجه همکاری گوگل و سامسونگ تولید شده از هشت هسته سخت افزاری بهره می برد که شامل دو هسته قدرتمند از نوع Cortex-X1 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز، دو هسته از نوع Cortex-A76 با فرکانس 2.25 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می شود. حال مدل تازه چه مشخصاتی خواهد داشت مشخص نیست.

منبع: GSMArena ,9to5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12837

به "نمونه آزمایشی پیکسل 7 با قیمت 510 دلار در فروشگاه های آنلاین دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه آزمایشی پیکسل 7 با قیمت 510 دلار در فروشگاه های آنلاین دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید