نکونام باز هم گزینه اول تراکتوری ها برای سرمربیگری، استعفای صوری کریمی برای جدایی بی دردسر!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، پس از جدایی فیروز کریمی از تیم تراکتور، جواد نکونام به گزینه اول مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت سرخپوشان تبدیل شده است.

نکونام باز هم گزینه اول تراکتوری ها برای سرمربیگری، استعفای صوری کریمی برای جدایی بی دردسر!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تنها چند ساعت پس از شکست خانگی روز گذشته (آدینه) تراکتور مقابل پیکان، فیروز کریمی از سمت خود در تراکتور استعفا داد تا مانند مربیان چند سال گذشته تبریزی ها، حضور فیروز کریمی روی نیمکت تراکتور هم کوتاه مدت باشد.

در این زمینه شنیده می گردد مدیران باشگاه تراکتور پس از سه شکست در چهار بازی، دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کریمی نداشتند و به نوعی جدایی این مربی بیشتر با تصمیم باشگاه تبریزی بوده است تا استعفای کریمی و در نهایت جمع بندی روی این انجام شده که کریمی خودش استعفایش را اعلام کند هر چند به صورت ظاهری و صوری.

از دقایق ابتدایی انتشار خبر جدایی فیروز کریمی از تراکتور، برآورد های فراوانی درباره گزینه جانشینی او در تبریز مطرح شده است و پیگیری ها نشان می دهد، تا این لحظه تنها گزینه مدیران باشگاه تراکتور برای سرمربیگری این تیم، جواد نکونام است. نکونام در سال های گذشته نیز چندین بار در آستانه راهنمایی سرخپوشان تبریزی قرار گرفته بود اما هر بار این اتفاق به دلایلی منتفی شده بود و باید دید این بار چه سرنوشتی در انتظار دو طرف خواهد بود.

نکونام تنها گزینه داخلی راهنمایی تراکتوری ها است و در صورت عدم توافق با این مربی، مدیران تبریزی سراغ گزینه خارجی خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10314

به "نکونام باز هم گزینه اول تراکتوری ها برای سرمربیگری، استعفای صوری کریمی برای جدایی بی دردسر!" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکونام باز هم گزینه اول تراکتوری ها برای سرمربیگری، استعفای صوری کریمی برای جدایی بی دردسر!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام باز هم گزینه اول تراکتوری ها برای سرمربیگری، استعفای صوری کریمی برای جدایی بی دردسر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید