نیمی از داوطلبان مجاز کنکور دکتری 1400 انتخاب رشته کردند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آمار داوطلبان مجاز کنکور دکتری 1400 که تا به امروز انتخاب رشته خود را ثبت نموده اند، اعلام نمود.

نیمی از داوطلبان مجاز کنکور دکتری 1400 انتخاب رشته کردند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: از بین 136 هزار و 665 نفر از داوطلبان شرکت نماینده در کنکور دکتری 1400 تا به امروز تعداد 75 هزار و 527 داوطلب نسبت به ثبت انتخاب رشته خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نموده اند.

زرین آمیزی با اشاره به آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری 1400 بیان نمود: انتخاب رشته های تحصیلی آزمون دکتری از روز دوشنبه 30 فروردین شروع شده است، با مهلت تمدید شده تا ساعت 24 فردا، یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان مجاز می توانند حداکثر 50 کدرشته محل در صورت وجود را با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، انتخاب نمایند، ادامه داد: نخستین اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دوره از آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و داوطلبان ضروری است برای ثبت نام یا ویرایش انتخاب رشته خود آن را مطالعه نمایند.

وی گفت: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در اواخر اردیبهشت ماه 1400 به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8091

به "نیمی از داوطلبان مجاز کنکور دکتری 1400 انتخاب رشته کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از داوطلبان مجاز کنکور دکتری 1400 انتخاب رشته کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید