همکاری آنجلینا جولی با کمپانی فریمنتل

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا) - آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای دنیا یک قرارداد سه ساله با کمپانی انگلیسی فریمنتل امضا کرد.

همکاری آنجلینا جولی با کمپانی فریمنتل

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی کارگردان، بازیگر برنده جایزه اسکار و فرستاده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل، یک قرارداد بین المللی سه ساله با شرکت فراوری و پخش فریمنتل (Fremantle) امضا کرد.

بر اساس این قرارداد که فورا اجرا می گردد، آنجلینا جولی و فریمنتل به طور مشترک فیلم های داستانی، مستند و سریال های اوریجینال فراوری خواهند کرد که در آن جولی بر اساس هر پروژه به صورت جداگانه در امر فراوری، کارگردانی و یا بازیگری حضور خواهد داشت. کمپانی فریمنتل در بیانیه ای این خبر را اظهار داشت.

براساس این قرارداد در اولین پروژه، آنجلینا جولی فیلم بدون خون را کارگردانی و تهیه نمایندگی خواهد نمود. این پروژه در ماه می سال جاری در ایتالیا فراوری می گردد. جولی فیلمنامه این کار را نیز از رمان پرفروش الساندرو باریکو اقتباس نموده است.

این قرارداد بعلاوه شامل پروژه هابی با زبانهای محلی است که با مشارکت شرکت های فراوری و استعدادیابی فیلم فریمنتل که در 26 منطقه در سراسر دنیا فعالیت می نمایند، ساخته می گردد.

آنجلینا جولی و فریمنتل بعلاوه در حال کار روی پروژه های بلند سینمایی، مستند و سریال های اوریجینال هستند که قرار است اطلاعاتشان به زودی فاش گردد.

جولی درباره این همکاری گفت: آزادی برای گفتن داستان های مهم و رساندن آنها به مخاطبان دنیای در قلب و مرکز توافق من با فریمنتل است. خوشحالم که با تیمی چنین پرشور و آینده نگر کار می کنم که منظره بین المللی دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11862

به "همکاری آنجلینا جولی با کمپانی فریمنتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری آنجلینا جولی با کمپانی فریمنتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید