واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به جهانگرد های ایرانی در ارمنستان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران : رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تزریق واکسن کرونا به گردشگران در ارمنستان توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به جهانگرد های ایرانی در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ، کیانوش جهانپور در گفت وگو با مقدار در مورد این موضوع که تعدادی از مردم برای تزریق واکسن کرونا به ارمنستان سفر می نمایند، گفت: در بعضی از کشور های همسایه ما از جمله ارمنستان از واکسیناسیون علیه کرونا استقبال نشده است.

وی اضافه نمود: این کشور واکسن آسترازنکا را وارد نموده است که مورد استقبال عمومی قرار نگرفته و مردم این کشور واکسن ها را مورد استفاده قرار نداده اند و از آنجایی که این واکسن ها تاریخ مصرف دارند، به گردشگر هایی که به آنجا سفر می نمایند، تزریق می گردد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است واکسن هایی که در این کشور به گردشگر ها زده می گردد، تاریخ مصرف گذشته باشد؟، شرح داد: خیر، واکسن ها تاریخ مصرف گذشته نیستند و برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد آن ها را به گردشگر های خارجی با پاسپورت تزریق می نمایند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به اینکه در بعضی دیگر از کشور های همسایه ما هم وضع به همین گونه است و در حال حاضر کشوری داریم که سرعت واکسیناسیون در آن یک دهم ایران است، اضافه نمود: در این کشور ها از واکسیناسیون استقبال عمومی صورت نگرفته است و تاریخ انقضاء واکسن در حال اتمام است و ممکن است در بعضی از شهر های عراق هم شاهد این شرایط باشیم.

جهانپور در سرانجام عدم استقبال مردم بعضی از کشورهای منطقه از واکسیناسیون و تزریق واکسن های مازاد به گردشگر ها را از معضلات این کشورها دانست و تاکید نمود که این موضوع را نباید به اسم نقطه این قوت این کشورها حساب کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8969

به "واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به جهانگرد های ایرانی در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به جهانگرد های ایرانی در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید