واگذاری منطقه گردشگری غربالبیز به بخش خصوصی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شهردار مهریز گفت: منطقه گردشگری غربالبیز در آستانه عید نوروز به مدت 15 سال به بخش خصوصی واگذار شد.

واگذاری منطقه گردشگری غربالبیز به بخش خصوصی

با عمان تور لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، امیرحمزه زارع زاده مهریزی، شهردار مهریز از واگذاری منطقه گردشگری غربالبیز به بخش خصوصی اطلاع داد و گفت: در آستانه عید نوروز، این منطقه گردشگری به مدت 15 سال به شرکت تعاونی دهیاران واگذار شد و در این مدت تمام مسائل اقتصادی، رسیدگی به این منطقه، تأمین امکانات، اجرای فضای سبز، ورودی و ارائه خدمات به مسافران بر عهده این شرکت خواهد بود.

او با اشاره به طرح های بازآفرینی شهری در مهریز اضافه نمود: مجموع بودجه اختصاصی به استان یزد در این طرح کشوری 13 میلیارد تومان بوده که از این میزان، 9 میلیارد تومان آن از سوی شهرستان مهریز جذب شده است.

زارع زاده ادامه داد: این اعتبار برای اجرای طرح بازآفرینی باغ پهلوان پور با یک میلیارد و 800 میلیون تومان، مجموعه مهرپادین با دو میلیارد و 500 میلیون تومان، آسفالت بلوار امام خامنه ای با یک میلیارد و 800 میلیون تومان، روشنایی بافت تاریخی منتهی به باغ پهلوان پور با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان، ساماندهی پارک سرو منگاباد با یک میلیارد و 250 میلیون تومان و طرح باغ بهار با 520 میلیون تومان تخصیص داده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2001

به "واگذاری منطقه گردشگری غربالبیز به بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری منطقه گردشگری غربالبیز به بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید