وزارت امور خارجه: شهروندان ایرانی از سفر به کره جنوبی خودداری نمایند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، وزارت امور خارجه در پی انتشار فراگیر ویروس کرونا در کره جنوبی خواهان آن شد که شهروندان ایرانی از سفر به این کشور جداً خودداری نمایند.

وزارت امور خارجه: شهروندان ایرانی از سفر به کره جنوبی خودداری نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تضمینی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه با صدور توصیه مسافرتی بیان کرد: وزارت امور خارجه از هموطنان درخواست می نماید با توجه به شرایط انتشار گسترده کرونا در کره جنوبی، از سفر به این کشور جداً خودداری نمایند.

در این توصیه مسافرتی آمده است: هموطنانی که طی دو هفته گذشته از کره جنوبی برگشته اند، طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

این توصیه مسافرتی می افزاید: هموطنان مقیم کره اگر نمی توانند این کشور را ترک نمایند، همه نکات بهداشتی را برای پیشگیری رعایت، و از تردد به کانون های آلودگی در کره خودداری نمایند.

در خاتمه این توصیه مسافرتی تصریح شده است: به هموطنان مقیم کره توصیه می گردد به دستورالعمل ها و هشدارهای مقامات بهداشتی کره توجه نمایند و امکان خروج از این کشور در صورت تشدید بحران را مدنظر داشته باشند.

همزمان با بیانیه وزارت امور خارجه، سئول امروز (شنبه) بیان کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهر داگو که مبدأ اصلی شیوع این ویروس در کره جنوبی است، افزایش خواهد یافت. بر اساس آمار رسمی، تعداد کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند به 2931 نفر افزایش یافته است و 17 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

تعداد بیماران در شهر داگو به بیش از دو هزار نفر رسیده است. این شهر با دو و نیم میلیون جمعیت در 300کیلومتری جنوب سئول واقع شده است. کلیسای مسیحی شینچیونجی که در شهر داگو واقع شده است، مبدأ اصلی ویروس کرونا در کره جنوبی اعلام شده است.

مقامات بهداشتی کره جنوبی اعلام نموده اند اقدامات گسترده ای برای آزمایش افرادی نموده اند که به کلیسای شینچیونجی رفت وآمد داشته اند. گفته می گردد این کلیسا 210 هزار نفر پیرو دارد. 80 درصد این افراد مورد آزمایش قرار گرفته اند که نتیجه 2درصد مثبت بوده است.

بنابر گفته مقامات کره جنوبی تعداد کسانی که بهبود یافته اند 27 نفر بوده است که نسبت به روز قبل تفاوت نمی نماید.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1874

به "وزارت امور خارجه: شهروندان ایرانی از سفر به کره جنوبی خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت امور خارجه: شهروندان ایرانی از سفر به کره جنوبی خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید