وعده ویتنام برای گسترش تجارت با ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش شاتا، ولی ا... افخمی راد که به منظور شرکت در دومین اجلاس کمیسیون مشترک مالی ایران و ویتنام به این کشور سفر نموده بود، گفت: در این نشست بر گسترش روزافزون روابط تجاری تهران و هانوی تاکید شد.

وعده ویتنام برای گسترش تجارت با ایران

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

وی اضافه نمود: ضرورت برداشتن موانع موجود در راستا تجارت ایران و ویتنام و وعده تسهیل تجارت برای تحقق هدف دو میلیارد دلاری مشخص شده از سوی روسای جمهور دو کشور از جمله موضوعات مورد تاکید از سوی مسئولان ویتنامی بود.

معاون وزیر صنعت اعلام نمود: سیستم بانکی ویتنام برای حل مشکل کارگزاری بین بانک های دو کشور علاقه مند است و این علاقه مندی از سوی وزیر کشاورزی ویتنام که رییس اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور نیز بود مورد تاکید نهاده شد.

افخمی راد گفت: مسئولان ویتنامی در این نشست به تسهیل صدور ویزا برای تجار ایرانی به عنوان گامی در جهت افزایش حجم تجارت بین دو کشور تاکید داشتند و اعلام کردند که این موضوع جزو کارهای مهمی است که با جدیت مورد پی گیری قرار خواهد گرفت.

به گفته افخمی راد، آنالیز چگونگی انعقاد توافق نامه تجارت ترجیحی بین ایران و ویتنام از موضوعات مورد علاقه طرفین بود که در اجلاس کمیسیون مشترک به بحث گذاشته شد.

وی مطرح کرد: در روز پایانی اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ویتنام نیز یادداشت تفاهم همکاری در زمینه های مسائل بانکی، موافقتنامه تجارت ترجیحی، تبادل کالا، برگزاری نمایشگاه های مشترک، تبادل هیات های تجاری و... به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 909

به "وعده ویتنام برای گسترش تجارت با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده ویتنام برای گسترش تجارت با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید