وقوع طوفان فان فون در آستانه کریسمس فیلیپینی ها را آواره کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به دنبال وقوع طوفان فان فون در فیلیپین، بیش از 10 هزار نفر از خانه های خود را ترک نموده و در پناهگاه ها به سر می برند.

وقوع طوفان فان فون در آستانه کریسمس فیلیپینی ها را آواره کرد

برای دیدن زباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اثر وقوع طوفان فان فون در مرکز فیلیپین، بیش از 10 هزار نفر مجبور به تخلیه خانه های خود شدند و شب گذشته را در مدارس، باشگاه ها و ساختمان های دولتی گذراندند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، تاکنون این طوفان خانه ها و درختانی را در سراسر شهرهای فیلیپین تخریب نموده اما هیچ تلفاتی گزارش نشده است.

اداره هواشناسی فیلیپین اعلام نمود که این طوفان در سه شنبه شب کمی تقویت شده و با سرعت 195 کیلومتر بر ساعت در حرکت است. این سرعت می تواند درختان و بعضی از خانه ها را ویران کند.

در گزارش این اداره آمده است، انتظار می رود که این طوفان در اوایل روز پنجشنبه و پیش از وزیدن به دریای چین جنوبی، در راستا حرکت خود با وزش بادهای شدید و باران های ویرانگر، جزایر بیشتری را دربرگیرد.

از طرفی گارد ساحلی فیلیپین اعلام نموده که به دنبال تعطیلی خدمات کشتی رانی بیش از 25 هزار مسافر در بنادر مانده اند. همچنین تعدادی از پروازها به این منطقه نیز لغو شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1538

به "وقوع طوفان فان فون در آستانه کریسمس فیلیپینی ها را آواره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع طوفان فان فون در آستانه کریسمس فیلیپینی ها را آواره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید