پر درآمدترین شغل برای خانمها با کمترین هزینه و کمترین زمان !

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- بیشتر کسانی که از شغل خود ناراضی هستند مدام در تکاپوی این هستند تا راستا و پلی پیدا نمایند تا آنها را بسوی موفقیت و پیشرفت در زندگی سوق بدهد ما در این مقاله سعی داریم تا به شما یادآوری کنیم پول در آوردن آنقدر ها هم سخت نیس فقط کافیه بدونیم مردم این روزها به دنبال چه هستند وچه چیز هایی نیاز های آنها میباشند.

پر درآمدترین شغل برای خانمها با کمترین هزینه و کمترین زمان !

در هر کاری کافیست علاقه و استعداد آن کار را داشته باشید و در مرحله بعد حتما پشت کار داشته باشید وبه عبارتی رفیق نیمه راه نشوید وخیلی مسمم به راه خود ادامه دهید تا به نتیجه برسید.

پر درآمدترین شغل در سال 2020 بین خانمها چه بود؟

در این مقاله قصد داریم شغلی را به خانمهای عزیز معرفی کنیم که یکی از بهترین و پر رونق ترین شغل ها در سال 2020 بوده حتی در کشور خودمان ایران !

همه ما میدونیم که چشم ها بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره دارند ولی اینمخوب میدونیم که مژه های بلند و پرپشت تاثیر 100 در صدی در زیبایی چشم ها و چهره شما دارندچرا که اگه مژه هایزیبا نداشته باشیم شاید زیبایی چشم ها آنچنان به چشم نیاید .

این روز ها بیشتر خانمها دنبال راهی هستند تا مژه های زیبا وپرپشت داشته باشند چراکه با داشتن مژه های بلند و جذاب دیگر خیلی نیاز به آرایش ندارین و آنقدرتاثیر بسزایی روی چهره شما میگذارد که دیگر نیازی نیست تا هر روز صبح نیاز به آرایش داشته باشید و حتی میتونین صبح ها بیشتر بخوابین و زمانی که ابتدای صبح برای آرایش کردن میزاشتین رو کنار بزارین بزارین چون کاشت مژه همه اون چیزی که آرایش چشم برای شما انجام میداد رو یکجا با خودش داره.

کسب در آمد از طریق اکستنشن مژه

همانطور که حدس هم زدید شغل کاشت مژهاین روز ها بازار داغی بین خانمها و دختر خانمها پیدا کرده حتی خانم هایی که سن و سال بالایی دارند به دنبال این هستند تا دوره جوانی شان را دوباره زنده کنند .

ولی همین ابتدا باید عرض کنم کاشت مژه علاوه بر این که کم هزینه هست و زمان یادگیری کمی نیاز دارد ولی خیلی مهم هست تا آموزش کاشت مژه رو کامل یاد بگیرین به همراه نکات ریز و درشت آن و اینکه کنار آن نیاز به پشتکار مداوم و حوصله زیادی دارد ولی با توجه به بازار کار خوبیکه این روزها پیدا کردهحتما شما هم انگیزه و پشتکار لازم را برای انجام آن خواهید داشت .

بهترین مرکز برای آموزش کاشت مژه کجاست؟

این روزها آموزشگاه ها و اشخاص مختلفی هستند که کلاس های آموزش کاشت مژه را برگزار میکنند اما باید بدانید که این شغل همانند کوزه گری فوت و فن خودشو داره و ممکنه جایی که برای آموزش میرین نکته های ریز و تجربیات خودشون برای اینکار رو بهتون آموزش ندهند و یک سری جزییات کلی رو به شما آموزش بدهند که ممکنه بعد از مدتی کار کردن تازه متوجه بشین توی کارتون چقدر ضعف دارین و همان ابتدای کار مشتریانی که تازهبهتون مراجعه کردند رو از دست بدین که این برای شروع کار اصلا خوب نیست !

بیوتی بهاریکی از بهترین مراکزی هست کلاس های آموزش کاشت مژه رو بصورت خصوصی برگزار میکنه وهمه نکاتی که ممکن هست توی کار باهاشون برخورد کنید رو بهتون آموزش میده و بعد آموزش بهتون اطمینان میده که با کمی تمرین و پشتکار حتما میتونین وارد بازار کار شده و واسه خودتون شروع به کار کردن کنید و کسب در آمد کرده و از کارتون لذت ببرید.

در بیوتی بهار دوره آموزش کاشت واکستنشن مژه، مراحل کامل طراحی و اجرای انواع اکستنشن مژه مثل جهت افزایش زیبایی و پرپشت نشان دادن مژه، به هنرجوها آموزش داده می شود.

دوره های آموزشی کاشت مژه بیوتی بهار شامل آموزش های جامع مربوط به اکستنشن مژه از جمله:

  • آموزش طراحی اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم مشتری
  • آموزش کاشت مژه کلاسیک
  • آموزش کاشت مژه والیوم
  • آموزش اکستننشن مژه مگاوالیوم
  • آموزش اکستنشن مژه روسی
  • آموزش اکستنشن مژه اسپانکی و آموزش مراقبت های بعد از اکستنشن مژه می شود.

در دوره آموزشی اکستنشن مژه، هنرجو ابتدا با روش های حفظ بهداشت آشنا می شود. از آنجایی که مژه بسیار به چشم نزدیک بوده و ممکن است خطراتی برای بینایی مشتری ها ایجاد شود، یادگیری و اعمال موارد بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است. در مرحله بعد، هنرجو با انواع مژه ها آشنا شده و سپس نحوه انتخاب طول مژه مناسب و همچنین تعداد تارهای بکار گرفته شده در اکستنشن مژه را یاد می گیرد. سپس مواد مورد استفاده در انجام اکستنشن همانند چسب و انواع مژه ها معرفی شده و هنرجو کاربرد هر یک را یاد گرفته و نهایتا نحوه انجام اکستنشن مژه را بصورت عملی یاد می گیرد. سپس با نحوه انجام روش های مختلف اکستنشن مژه آشنا می شود. در کلاس آموزش اکستنشن مژه، تمام نکات مهم در خصوص نحوه نگهداری از مژه های اکستنشن شده به هنرجویان آموزش داده می شود تا پس از ورود به بازار کار، این نکات را به مشتری های خود آموزش دهند.

مباحث کلی آموزش کاشت مژه شامل موارد زیر است :

1-اصول و مبانی فن سازی

2- رمز فن سازی با سرعت و ماندگاری بالا

3- آموزش تکنیک ویسپی

4- آموزش تکنیک اسپایکی

5- آموزش تکنیک هیبریدی

6- آموزش تکنیک کیم کارداشیان

7- آموزش اکستنشن فانتزی و رنگی

8- ترمیم و ریموو کردن مژه

9- چهار قانون طلایی اکستنشن مژه

10- جلوگیری از آسیب به مژه ها

11- اشنایی با مواد و شناخت ابزار کار

12- آشنایی با انواع مختلف مژه ها ، چشم ها و الگوها

13- نحوه برخورد و مشاوره درست دادن به مشتری

14- نحوه وارد شدن به بازار کار

15- آموزش افکت مختلف برای انواع چشم

16- آموزش انواع تکنیک های کاربردی روز

17- آموزش اکستنشن مژه سه بعدی 3

3D18- آموزش اکستنشن مژه مگا والیوم

19- آموزش اکستنشن مژه والیوم

20- آموزش اکستنشن مژه تار به تار و کلاسیک

تمرین فن سازی و اجرای عملی اکستنشن کلاسیک توسط مدرس و هنرجو روی مدل زنده

هدیه بیوتی بهار به شما : آموزش لیفت و لمینیت مژه بصورت رایگان روی پکیج های آموزشی

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره جهتآموزش اکستنشن مژهمیتونین به سایت بیوتی بهار به آدرس beautybahar.ir مراجعه نمایید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8033

به "پر درآمدترین شغل برای خانمها با کمترین هزینه و کمترین زمان !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پر درآمدترین شغل برای خانمها با کمترین هزینه و کمترین زمان !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید