پلیس آگاهی به متقاضیان پیش خرید مسکن هشدار داد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از متقاضیان پیش خرید مسکن خواست قبل از انعقاد هرگونه عقد قرارداد نسبت به درستی ادعاهای مطرح شده اطمینان حاصل نمایند.

پلیس آگاهی به متقاضیان پیش خرید مسکن هشدار داد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به تازگی پیروز شدند اعضای یک باند حرفه ای که در پوشش پیش فروش آپارتمان کلاهبرداری می کردند را شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر نمایند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند تا به امروز به چندین مورد کلاهبرداری به روش انتشار آگهی های فریبنده اعتراف نموده اند، گفت: خریداران مسکن در گام نخست می بایست ادعاهای مطرح شده توسط پیش فروشندگان را به دقت مورد آنالیز قرار دهند سپس پرداخت هرگونه وجه را به بعد از زمان تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی موکول نمایند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا اضافه نمود: پیش فروشنده نیز باید قبل از هرگونه اقدام جهت تبلیغ و آگهی پیش فروش به هر طریق از جمله درج در مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی و سایر رسانه های گروهی و نصب در اماکن و...، مجوز انتشار آگهی را از وزارت راه و شهرسازی اخذ کند.

امینی همچنین اظهار داشت: در مواردی که واحدی توسط چند نفر پیش خرید می گردد باید میزان سهم هریک از پیش خریداران توسط دفاتر اسناد رسمی در سند معین و به هریک از خریداران یک نسخه از سند تحویل گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6945

به "پلیس آگاهی به متقاضیان پیش خرید مسکن هشدار داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پلیس آگاهی به متقاضیان پیش خرید مسکن هشدار داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آگاهی به متقاضیان پیش خرید مسکن هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید