پل معلق روی آب در چین؛ گردشگاهی شگفت انگیز

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کشور چین، با جاذبه های توریستی منحصربه فرد و هیجان انگیز، درکنار غذا و فرهنگ مردمش، یکی از مقاصد اصلی گردشگری در دنیا است.

پل معلق روی آب در چین؛ گردشگاهی شگفت انگیز

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

کشور چین، یکی از سرزمین هایی است که قطعا با ورود به خاک آن، با جاذبه های متعددی چه در زمینه مکان های دیدنی و هیجان انگیز و چه در بخش غذاها و خوراکی های ناب و خوشمزه و البته در بسیاری موارد، غذاهای چندش آور و حتی ترسناک، روبه رو خواهید شد.

این بار مسئولان این کشور پرجمعیت آسیایی، دست به یک شگفتی زده و یک جاذبه گردشگری هیجان انگیز، رویایی، بسیار زیبا و تماشایی را آن هم روی آب، ایجاد نموده است.

Shiziguan، منطقه ای است بسیار خوش منظره و تماشایی که در شهرستان southwestern و در جنوب غربی استان هوبئی یا هوبی (Hubei)، که یکی از استان های مرکزی در کشور چین محسوب می گردد، قرار گرفته است. مسئولان این منطقه از چین، اخیرا از یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی در این مکان، پرده برداری نموده اند که در نوع خود بسیار جالب و شگفت انگیز است. این جاذبه دوست داشتنی، یک پل معلق جدید است که روی رودخانه بسیار زیبا با آب های پرنور و شفاف ساخته شده است.

مردم می توانند از روی این پل طویل که برابر با 500 متر است، عبور نمایند و در حین گذر از آن، چشم اندازی خارق العاده را از فضای سرسبز و تماشایی اطراف رودخانه و درخشش قطرات آب رودخانه که همانند الماسی بی نظیر می درخشد، مشاهده نمایند.

از نکات جالب و تحسین برانگیز در این نوع جاذبه شگفت انگیز، می توان به گذر از قسمتی از یک دره بسیار زیبا اشاره نمود که عابران هنگام رد شدن از روی پل، می توانند زیبایی های این دره فوق العاده را ببینند.

جالب است بدانید که بازدید از بخش هایی از این دره زیبا، تنها از طریق قایق امکان پذیر بوده است که تماشای آن، با احداث این پل معلق و بدون احتیاج به قایق، ممکن شده است.

برای سفر به چین می توانیدتور ارزان چینآژانس های مسافرتی معتبر را در خبرنگاران مشاهده نموده و به راحتی و با چند کلیک خریداری کنید.

قیمت تور چین

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1358

به "پل معلق روی آب در چین؛ گردشگاهی شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل معلق روی آب در چین؛ گردشگاهی شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید