پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در لرستان برگزار می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رضا نیازی، معاون فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در لرستان گفت: دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه ها و استفاده از امکانات موجود در فضای مجازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب را در سال 1400 برگزار کرد.

پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در لرستان برگزار می گردد

نیازی ادامه داد: با توجه به اینکه پویایی یک جامعه با کسب دانش، آگاهی و حرکت محقق می گردد و کتاب ابزار آگاهی و دانش است؛ دومین دوره این پویش نیز در سراسر کشور و همزمان در لرستان نیز در نوروز 1401 با عنوان پویش نشاط نوروزی با کتاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعلام نمود: در این پویش از شرکت نمایندگان خواسته شده کتاب هایی را که خوانده اند، در یک فیلم کوتاه بین 2 دقیقه و نیم یا 150 ثانیه، معرفی نمایند یا نظرشان را درباره آن بگویند و فیلم را در فضاهای مجازی انتشار دهند. در سرانجام این پویش به تعدادی از برگزیدگان که بیشترین امتیازها را کسب نموده باشند، علاوه بر معرفی در سطح ملی، جوایزی اهدا خواهد شد.

نیازی اضافه کرد: محدودیت سنی برای شرکت در این پویش وجود ندارد و همه اعضای خانواده از 2 سال به بالا می توانند در آن مشارکت داشته باشند.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری این پویش و ثبت نام می توانند به سایت شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس http://bookpromotion.ir مراجعه نمایند و یا با شماره های 02188342980 و 02188342979 تماس بگیرند.

وی مهلت شرکت در این پویش را تا سرانجام روز 28 فروردین ماه 1401 اعلام نمود و اضافه کرد: برگزیدگان همزمان با عید سعید فطر معرفی خواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12211

به "پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در لرستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در لرستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید