پیشنهاد جذاب PSG برای جذب ستاره لاتزیو

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به نظر می رسد که پاری سن ژرمن 60 میلیون یورو برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ از پاری سن ژرمن اقدام خواهد نمود.

پیشنهاد جذاب PSG برای جذب ستاره لاتزیو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حالا حدود 5 سال از حضور هافبک صربستانی یعنی سرگی میلینکوویچ ساویچ در سری آ و باشگاه لاتزیو می گذارد. این هافبک 25 ساله طی فصول گذشته یکی از بهترین بازیکنان لاتزیو بوده و همیشه نمایش های درخشانی ارائه داده است.

میلینکوویچ ساویچ در فصل جاری رقابت های سری آ نیز یکی از بهترین بازیکنان تیم اینزاگی بوده و در 25 بازی برای این تیم آمار 4 گل و 4 پاس گل را به ثبت رسانده است. این هافبک صربستانی طی یکی دو فصل اخیر مورد توجه تیم های عظیم مثل رئال مادرید و یوونتوس قرار گرفته اما نهایتا در لاتزیو ماندگار شده است.

اگرچه هافبک 27 ساله لاتزیو تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد اما با این حال گفته می گردد که پاری سن ژرمن به شدت شرایط جذب این بازیکن را دنبال می نماید. حالا و در همین رابطه le10sport مدعی شده که باشگاه فرانسوی میخواهد برای تقویت خط هافبک خود ساویچ را به خدمت بگیرد و در این راستا نیز می خواهد یک پیشنهاد جذاب و 60 میلیون یورویی به لاتزیو را ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3267

به "پیشنهاد جذاب PSG برای جذب ستاره لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جذاب PSG برای جذب ستاره لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید