پیشکسوت فوتبال امارات: بازیکنان باید مقابل ایران مبارز و جنگجو باشند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ملی پوش سابق فوتبال امارات و باشگاه الشارجه می گوید بازیکنان این تیم هیچ بهانه ای برای نتیجه نگرفتن برابر ایران ندارند.

پیشکسوت فوتبال امارات: بازیکنان باید مقابل ایران مبارز و جنگجو باشند

به گزارش خبرنگاران، عادل حدید مدافع سابق تیم ملی امارات در خصوص دیدار پنج شنبه شب این تیم برابر ایران می گوید: توپ در زمین بازیکنان است و باید با اراده و تلاش در زمین ظاهر شوند و نتیجه بگیرند.آنها باید مبارز و جنگجو ظاهر شوند تا به نتیجه مطلوب برسیم. کشور همه چیز را برای این تیم فراهم کرده، بیشترین هزینه، زیرساخت مناسب، دستمزد بازیکنان و مربیان در حالی که بسیاری از تیم های ملی دیگر در این گروه چنین شرایطی ندارند. بعضی از همین تیم ها زمین های مناسب و دستمزد بالایی دریافت نمی کنند اما نمایش خوبی در این رقابت ها از خودشان نشان می دهند.

وی اضافه کرد: ما به این بازیکنان اعتماد و باور داریم. می دانیم که می توانند کارهای بزرگی بکنند به این شرط که متحد و همدل باشند و برای سربلندی کشور در این بازی تلاش کنند. آنها باید مسئولیت پذیر باشند و در قبال حمایت هایی که از این تیم اجرا شده عملکرد مناسبی از خودشان نشان بدهند.

حدید همچنین گفت: مشکل اصلی تیم ما در رقابت های لیگ است. باید نشستی در این خصوص برگزار کنیم و مسائل مسابقات لیگ را مورد ارزیابی قرار بدهیم تا فوتبال امارات نجات پیدا کند. نداشتن استراتژی و هدف مناسب مشکل اصلی فوتبال امارات است. شما از دیدن یک بازی در لیگ امارات لذت نمی برید. در هر مسابقه شاهد چند حرکت و پاس درست هستیم؟ آنچه می بینیم وقت تلف کردن و دیدنی بازی هایی بدون کیفیت مناسب است. باید عملکرد سایر تیم های ملی آسیایی را ببینیم که چگونه با هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب از ما پیشی گرفته اند و پیروز تر از ما عمل می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9861

به "پیشکسوت فوتبال امارات: بازیکنان باید مقابل ایران مبارز و جنگجو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت فوتبال امارات: بازیکنان باید مقابل ایران مبارز و جنگجو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید