چرا بعضی مدیران کل استان اصفهان جلسه با دانشجویان را لغو کردند؟!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های اصفهان در نامه ای به استاندار این استان درباره لغو جلسه با دانشجویان از سوی بعضی مدیران کل استان سوالاتی را مطرح کردند.

چرا بعضی مدیران کل استان اصفهان جلسه با دانشجویان را لغو کردند؟!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های اصفهان، متشکل از فعالان فرهنگی، سیاسی و نخبگان علمی در نامه ای به عباس رضایی، استاندار این استان درباره لغو جلسه با دانشجویان از سوی بعضی مدیران کل اصفهان سوالاتی را مطرح کردند.

در این نامه آمده است:

جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های استان اصفهان؛ متشکل از فعالین فرهنگی، سیاسی و نخبگان علمی، براساس تکلیف انقلابی و اسلامی، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مطرح شدن موضوعات مطالبه گری بر پایه عدالتخواهی، برطرف فساد و ایجاد تمدن اسلامی در حال برنامه ریزی و اقدام می باشند. این مجموعه از ابتدای سال، جلسات مطالبه گری با سازمان ها و ادارات مختلف همچون گمرک، مجموعه دادستانی استان اصفهان، نمایندگان مجلس استان اصفهان ودیگرمجموعه های دولتی (با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی وحداقل حضور افراد) جهت ارتباط، تعامل همراه با ارائه راه حل وپیشنهاد در شرایط امروز برگزار نموده است، ولی متأسفانه بعضی ادارات که در خط مقدم مسائل و مسائل امروز مردم می باشند از جمله اداره صمت، اداره مالیات وامور دارایی، اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی روز قبل از برگزاری جلسه به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی و یا ابلاغیه جنابعالی مبنی بر ممنوعیت برگزاری جلسه، جلسات را لغو کردند.

سؤال اساسی این جاست که آیا همه جلسات آقایان به اصطلاح مدیر به بهانه کرونا لغو شده است؟!

آیا رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان قابلیت اجرا ندارد؟! قطعاً این علت های واهی دلیلی به جز عدم روحیه پاسخ گویی آقایان مسئول ندارد!

عدم نظارت بر بازار، بلاتکلیفی صنایع کوچک، شیوه اخذ مالیات از مجموعه ها، عدم نظارت بر حوزه های پوشش، مد و لباس و... همه در پیچ و خم ضعف و بی عملی ادارات کل استان گیر نموده است؛ و همه این ها سبب گشته شرایط معیشت مردم با مسائل جدی روبرو شود.

آیا تفاوت قیمت یک محصول در فروشگاه ها به خاطر تحریم های ظالمانه وکروناست یا به خاطر بی کفایتی مسئول نظارت بر بازار است؟!

در خاتمه امید می رود با دستور جنابعالی به مدیران، جهت تعامل آنان با جریان دانشجویان هموار شود. در غیر این صورت بر اساس ویژگی های جنبشی و دانشجویی، مطالبه گری خود را با قوت ادامه خواهند داد.

گفتنی است، قبلاً اعلام شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی صرفاً نمایندگان تشکل های دانشجویی به تعداد 10 نفر حضور خواهند یافت و جلسات بصورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4068

به "چرا بعضی مدیران کل استان اصفهان جلسه با دانشجویان را لغو کردند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بعضی مدیران کل استان اصفهان جلسه با دانشجویان را لغو کردند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید