کارگاه های صنایع دستی دیلم تکمیل می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: با تکمیل کارگاههای صنایعدستی در حال احداث بندر دیلم شاهد ایجاد اشتغال خوبی در حوزه صنایع دستی این شهرستان خواهیم بود.

کارگاه های صنایع دستی دیلم تکمیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، لیلا رحیمی در بازدید از کارگاه های صنایع دستی در حال ساخت شهرستان دیلم با بیان این مطلب اضافه نمود: دو کارگاه حصیر بافی و گرکور بافی بندر دیلم در حال ساخت است که پیشرفت خوبی دارد و به گفته مجریان طرح، کارگاه حصیر بافی تا سرانجام سال جاری و کارگاه گرگور بافی تا سرانجام سال 99 افتتاح و به بهره برداری می رسد.

او اضافه نمود: از دیگر کارگاه های فعال این شهرستان می توان به کارگاه حکاکی روی شیشه اشاره نمود که اکنون با 20 نفر اشتغال زایی مشغول کار است و عمده فراوریات خود را در استان های تهران، اصفهان و شیراز به فروش می رساند و با گسترش طرح می توان این میزان اشتغال را تا 40 نفر هم افزایش داد.

معاون صنایع دستی استان بوشهر اعلام نمود: با راه اندازی کارگاه های در حال ساخت می توان تعداد قابل توجه مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرد که به رونق فراوری در این حوزه می انجامد و هم صنعتگران شهرستان دلگرم تر نسبت به قبل با انگیزه بیشتر فعال شده و کارهای کاربردی و مرغوب تری را فراوری خواهند کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1959

به "کارگاه های صنایع دستی دیلم تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های صنایع دستی دیلم تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید