کارگردان سریال آقازاده کاندیدای کارگردانی بی همگان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بهرنگ توفیقی کاندیدای کارگردانی سریال بی همگان است و به زودی این سریال مقابل دوربین می رود.

کارگردان سریال آقازاده کاندیدای کارگردانی بی همگان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کارگردانی مجموعه تلویزیونی بی همگان به تهیه نمایندگی مهران مهام که با رضا کریمی وارد مرحله فراوری شده بود، بعد از چند روز متوقف شد و بناست ادامه کار به بهرنگ توفیقی واگذار گردد.

توفیقی به تازگی سریال افرا را برای تلویزیون کارگردانی نموده بود. او بعلاوه سریال های راستا انحرافی، انقلاب زیبا، پشت بام تهران، زیر پای مادر، عقیق، پدر، آقازاده و ... را کارگردانی نموده است.

این سریال در 40 قسمت به وسیله سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور به نگارش درآمده است.

به گزارش فارس، بی همگان ملودرامی اجتماعی خانوادگی است که به موضوع ازدواج دختر و پسر ها می پردازد و درباره همسانی ازدواج بین دختر ها و پسر ها است.

در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج نمایند، اما مسائلی سر راهشان قرار می گیرد. داستان از پیچیدگی هایی برخوردار است که بین شخصیت ها و روابط خانوادگی شان حاکم است.

مهران مهام پیش از این سریال های طلسم شدگان، خانه به دوش، خوش نشین ها، نقطه سرخط، نرگس، کارآگاهان، روزای بد بدر، دردسر های بزرگ 1 و 2 را برای تلویزیون تهیه نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10836

به "کارگردان سریال آقازاده کاندیدای کارگردانی بی همگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان سریال آقازاده کاندیدای کارگردانی بی همگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید